Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Hee, begrijp ik nu dat Witte ( rookt en) ook zou willen stoppen?

Kom Witte, doe met ons mee!!

Co, bedankt voor je eerlijke eigen ervaring!!

Ikzelf zit hier als een oud baasje te kuchelen met mijn ochtendhoest; werkelijk afschuwelijk!
Ben deze hele winter niet ziek of verkouden geweest, hetgeen me eerder onrust baart vreemd genoeg. Alsof mijn lijf juist alle zeilen bijzet om niet dat duwtje te krijgen...
Stoppen met roken is iets wat MOET voor mij. Ik ben benieuwd dus of dit mijn laatste rookdag zal zijn....? Ik bereid me daar wel op voor, dwz: morgen een pleister plakken en.... blik op 0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vorige week al een plekje besproken op de tribune.....
Eerste dagen vielen bij mij best mee eigenlijk, ik was een beetje in een roes van YESSSSS IK KAN HET , IK WIN .
Op advies van andere stoppers had ik wel extra vitamine b12 in huis gehaald en rescue remedy van BACH, een heel klein flesje met druppeltjes. En het boek nederland stopt nu stonden veel handige dingen in. Hebben ook een website : http://www.nederlandstopt.nu.
één van de weetje die je kunnen helpen is:
Je krijgt van die vlagen dat je het gevoel hebt EN NUMOET IK ECHT EEN PEUK. Zo'n vlaag duurt hooguit drie minuten en verdwijnt.... de tussenpozen worden steeds kleiner.
Ook ik ben nu een half jaar er vanaf. Zal niet ontkennen datik het nog steeds lekker vind ruiken.
Heb er eigenlijk geen behoefte meer aan.
Zelfs als alles tegenzit en zo.... vroeger was ik dan direkt een pakje gaan kopen... ik weet nu dat dat niks helpt, integendeel.
Ben van de dwang af dat ik moet roken, en dat is een bevrijding.
Ik denk dat je het kunt vergelijke met alcohol de baas worden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vic, wat fijn dat je al zover bent!! Toi toi toi.
Yvon, dank je voor de website verwijzing. Ik ga daar beslist uitgebreid lezen later vandaag!

Rook me nu nog maar eventjes te pletter dan... nr. 4 al op de asbak liggen. Gruwelijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou medestanders, nog ff he.... Ik had gisteren 2 kleine pakjes gehaald anders zou ik nog sigaretten hebben op 1 april, door mijn laatste pakje ben ik nu voor de helft heen, ik rook alleen maar meer de laatste dagen, zullen we de zenuwen zijn.....

Vic: ik had jarengeleden omdat ik heel lang moest vliegen ook zuigtabletten gekocht, ik ben daar ontzettend misselijk van geworden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet echt dat ik t ga redden Cathy, hoe graaaaaaaag ik ook zou willen.
Maar niet drinken en streng lijnen neemt al genoeg tijd van mn hersens af
Ik denk dat ik een beetje doorschiet als ik hier aan mee ga doen.
Misschien stap ik ooooooit later een keer in:D

Ik wil jullie wel heel veel succes wensen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GO GO GO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jullie kunnen het hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ultieme test is morgenavond. Ik krijg bezoek en het bezoek rookt.
Vanaf nu wil ik niet meer dat er binnen gerookt wordt bij me.
Het zal er dan na verloop van tijd ook allemaal frisser gaan ruiken dacht ik zo :)

Heel veel succes iedereen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat abslouut frisser ruiken vic.
Toen ik zelf nog rookte vond ik niet dat ik stonk;) over het algemeen.
Alleen als ik na het sporten in de sportschool mijn kleren uit het lockertje haalde rook ik wat voor lucht er aan hing, niet te geloven.
Rook op zich vind ik niet vies, ik ga met regelmaat nog met collegae even mee naar buiten als zij roken: even snuiven .... Maar rook die in kleren gaat zitten of in een huis hangt, ja dat vind ik inmiddels ook behoorlijk goor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het boek 'nederland stopt' besteld. Ik hoor er zeer goede verhalen over!!

Wat mij betreft wordt er hier binnen ook niet meer gerookt. Hoewel dat me lastig lijkt als mijn dochter en haar vriend op bezoek komen.... smokers! Pf.
Ik bestelde een 2e boek voor de vriend van mijn dochter; hij wil er ook vanaf. Misschien volgt zij dan ook??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een medeleven allemaal, hartstikke lief!!!

Ik heb een pleister op, heb een slechte nachte gehad en ben pas om 11 uur uit mijn bed gerold, ik dacht dan gaat de dag lekker snel, nou niet dus. Ik ben nu een kwartiertje verder en heb nu al de pest in hahah, dat kan nog wat worden.

Cathy en Vic: sterkte vandaag en samen kunnen we het!!

Ik ben vandaag niet te veel achter de PC omdat ik dan altijd rookte als een ketter, ik meld me af en toe wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...