niwi Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 vandaag dag 150.....4.500 peuken uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik wil ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Doen dan, Denker. Niet Denken maar Doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Kreeg ik ook te horen Bor, niet twee dingen tegelijk. Nou ja ik blijf nog maar even paffen. Eerst wennen aan de Refusal dan straks wennen aan de AD en dan kappen met roken. Das mijn plan zo een beetje. Voel me nu wat raar. Sta twee weken droog nu. Toen ik nog dronk kon ik niet eten, slapen en trainen. Nu kan ik eten en trainen. Slapen gaat nog wat moeilijk. Maar goed het zal zijn tijd wel nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 vandaag 158 dagen niet gerookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Vandaag 55 dagen niet gerookt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 als we hadden geweten dat het toch zo makkelijk zou gaan,hadden we het veel eerder gedaan he, Desi ? toch ? of niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 nou Niwi...noem het maar makkelijk...het is hier nu op...maar een lichtelijk paniekje zit er wel aan te komen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 volhouden, Lenie...dat paniekje is wel logisch...als je denkt je vriendje te missen...en het is maar een gedacht...die shag heb je echt niet nodig....hoor mij nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Niwi 161 dagen vandaag?Pfff......eens, echt ooit eens.......ga ik die ook halen:light: (vergeten erbij te doen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 vandaag 165 dagen....en bijna 5.000 peuken uitgespaard....en dat is goed te voelen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 even omhoog voor Niwi.. vandaag dus dag 169 en over de 5.000 peuken uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 vandaag 172 dagen niet gerookt en daardoor 5.162 peuken uitgespaard...trouwens 8.542 dagen niet gedronken ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Super geweldig Je bent een groot voorbeeld van hoe het kan!!!al d8 ik wel ff 162 peuken in 3 dagen:huh:Dan is t zo ongeveer dubbel knap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 zo blij dat ik gister niet gerookt heb en vandaag rook ik ook niet! Dat is een belofte aan mezelf en mijn longen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Gaby hoe lang rook jij nu al niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 134 dagen, volgens de teller,maar ik heb een paar keer gezondigd, drie keer i.c.m. drank, gelukkig meteen het stopppen weer kunnen oppakken, niet aan te raden hoor, maar dus eigenlijk 131 dagen, en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 http://stoprokenblog.nl/overzicht-stop-roken-blogs/hier even rondgelezen, want heb behoorlijk veel zin om te roken de laatste dagen, ook om te drinken trouwens dus bij deze even een pact met mezelf, vandaag neem ik de eerste niet, en steek ik de eerste niet op, hoe chaggerijnig ik ook ben, dan maar een dagje in bed....Zennnnnnnnnnnnnnnnnnn............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Net terug van mijn laatste afspraak van de begeleiding bij het stoppen met roken. Vandaag ook de laatste keer Champix ingenomen. Weer vrij van een verslaving (zo voelt het ook).Voor een ieder die nog wil stoppen veel succes en Champix is een aanrader!PS: De verslavingsarts heeft me net gebeld om me te complimenteren dat ik het zo goed gedaan had. DAT vind ik nu nog eens echt leuk (en nu kan ik natuurlijk niet meer aankomen met een terugval:D ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 kijk, dat zijn nou de berichten waar we het voor doen he, Desi...gefeliciteerd met je niet roken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik moet jou danken Niwi want jij hebt me op het Champix idee gebracht en ben ik er achteraan gegaan. Mijn arts had het toen nog over Zyban en pleisters wat toch wat achterhaald was vond ik. En moet altijd het 100 % gevoel hebben als ik ergens aan begin. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Met drinken had ik dat ook. Ik wilde me er eerst heel goed op voorbereiden en toen is het ook goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Omhoog voor de potentiele stopperts.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 vandaag 180 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Vandaag 1 week rookvrij. Champix was bij mij helaas niet zo'n succes en heb het dus ook zonder gedaan.Jammer want ik had er zo veel positieve dingen over gehoord maar had ontzettend veel last van bijwerkingen dat de huisarts me adviseerde ermee te stoppen.Nu dan toch rookvrij en vandaag gaan we er weer voor. Joepie!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 ooh wat had ik een zin om te roken vanmiddag, maar gek genoeg was ik reuze trots vanavond op het feestje dat ik niet rookte, niet gerookt vandaag, ben voor nu heel trots, als ik deze dag doorkwam, kan het alleen nog maar makkelijker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden