Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Kreeg ik ook te horen Bor, niet twee dingen tegelijk. Nou ja ik blijf nog maar even paffen. Eerst wennen aan de Refusal dan straks wennen aan de AD en dan kappen met roken. Das mijn plan zo een beetje. Voel me nu wat raar. Sta twee weken droog nu. Toen ik nog dronk kon ik niet eten, slapen en trainen. Nu kan ik eten en trainen. Slapen gaat nog wat moeilijk. Maar goed het zal zijn tijd wel nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://stoprokenblog.nl/overzicht-stop-roken-blogs/

hier even rondgelezen, want heb behoorlijk veel zin om te roken de laatste dagen, ook om te drinken trouwens :(
dus bij deze even een pact met mezelf, vandaag neem ik de eerste niet, en steek ik de eerste niet op, hoe chaggerijnig ik ook ben, dan maar een dagje in bed....
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnn............
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van mijn laatste afspraak van de begeleiding bij het stoppen met roken. Vandaag ook de laatste keer Champix ingenomen. Weer vrij van een verslaving (zo voelt het ook).
Voor een ieder die nog wil stoppen veel succes en Champix is een aanrader!

PS: De verslavingsarts heeft me net gebeld om me te complimenteren dat ik het zo goed gedaan had. DAT vind ik nu nog eens echt leuk (en nu kan ik natuurlijk niet meer aankomen met een terugval:D ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet jou danken Niwi want jij hebt me op het Champix idee gebracht en ben ik er achteraan gegaan. Mijn arts had het toen nog over Zyban en pleisters wat toch wat achterhaald was vond ik. En moet altijd het 100 % gevoel hebben als ik ergens aan begin. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Met drinken had ik dat ook. Ik wilde me er eerst heel goed op voorbereiden en toen is het ook goed gegaan.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 1 week rookvrij.
Champix was bij mij helaas niet zo'n succes en heb het dus ook zonder gedaan.
Jammer want ik had er zo veel positieve dingen over gehoord maar had ontzettend veel last van bijwerkingen dat de huisarts me adviseerde ermee te stoppen.
Nu dan toch rookvrij en vandaag gaan we er weer voor. Joepie!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooh wat had ik een zin om te roken vanmiddag, maar gek genoeg was ik reuze trots vanavond op het feestje dat ik niet rookte, niet gerookt vandaag, ben voor nu heel trots, als ik deze dag doorkwam, kan het alleen nog maar makkelijker worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...