Gast Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 goed dat je zonder benzo's verder kan RL, ook daar zal van moeten afkicken of heb je die al langzaam afgebouwd ? de 3e ronde hap .... slik en het watertje...hmm lekkerrrr zo die zitten er ook weer in Voor de eters, een smakelijke hap gewenst. Doei doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 BB, ik heb het afgebouwd. Ik hoop dat de afkick en het zonder gaan lukt. Ik moet de arts even bellen over de Campral. Ik slik er zes per dag en nu las ik dat als je onder de 60kg weegt je er maar 4 mag. Ik weeg nu bijna 56. Maar het zit er weer in hoor! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hahaha is dat het enigste wat je kan zeggen Bollie, kort maar krachtig Hier gaat de 2e Baclofen er weer in, hap ....slik en hƩt glaasje water lekkerrrr. Gefeliciteerd met je 1e week droog staan en RL denk je ook aan je pil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Helemaal vergeten te melden, een halfuur geleden mĀ“n dosis Baclofen ingenomen. RL ik hoor je niet en ik zie je niet, vergeet je pil niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Dank je BB, je bent de eerste die me feliciteert! Pil zit erin, van genoten! Hihi! Zeker van de garnalen en rijst die ik erbij at! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Haha BB, tegelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ja, bijna hadden wij een botsing ik kon zo snel geen slinger maken maar die hou je tegoed als je een maand droog staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Lief! Nou ga ik er helemaal voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 RL speciaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 ik zit aan de duizend berichten, dat moet gevierd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Nee hoor, 1001, hahahaha! Nou, dan toch maar een dikke bos voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hap slik weg! Samen met 2 crackers bieslook kaas en een bakje aardbeien, druiven en bessen, jummm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Originally posted by: RunningliesjeNee hoor, 1001, hahahaha! Nou, dan toch maar een dikke bos voor jou!quote> RL viele dank fĆ¼r die blĆ¼men maar tot ik dat bericht schreef stond die echt op 1000 en nu tijd voor de 3e dosis Baclofen, hap ... slik en het watertje toe lekker joheet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 RL zomaar een vraag, ik zag op een ander draadje dat jij ook gaat naar de N.A., dat is een soortgelijke AA maar dan voor drugs. Hoe dat zo, heb je ook iets met drugs ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ik heb een uitgebreid verslag van mijn eerste meeting op het AA draadje staan, en het is eigenlijk zelfs geen NA, maar een CA (CocaĆÆne), ik ben er naar toe verwezen en het blijkt dat er van alles zit, ook alci's. En naast mijn alcohol verslaving heb ik ook een benzo-verslaving. Hihi, ik geloof dat er in die hele groep maar 1 CocaĆÆne verslaafde zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 ach zo, het is me duidelijk, bedankt RL Zo en dan hier mĀ“n 2e dosis Baclofen, hap ... slik en een watertje toe, zij zitten er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik slik nog steeds mijn Refusal. Geeft me een groot gevoel van vrijheid dat ik gewoon niet aan drank hoef te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Wees daar maar blij om Hanneke, bij mij het zelfde geen paniek en de rust zelve, alleen dan met baclofen Hier weer de 3e dosering, hap ... slik en het beruchte watertje, heeee lekkerrrr eet smakelijk allen en een fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Hanneke dat bedoel ik. BB. Hier zit ie er ook weer in. Ben nog steeds zo blij dat refu bestaat, anders had het er voor mij toch heel anders uit gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Ik wil nogmaals benadrukken dat ik refu-gebruikers super dappere kanjers vind! Niet omdat ik een opening wil hebben om te drinken, die rust lijkt me wel fijn (trouwens de Campral werkt ook uitstekend), maar het heeft iets met mijn verleden te maken. Ik durf gewoon gĆ©Ć©n middelen te slikken die me zo ziek maken, daar weet ik namelijk alles van als klein kind. Dus RESPECT! En voor jou ook BB, je gaat supergoed! Ik had ook veeeeel liever Baclofen gehad dan Campral, maar ze schrijven me het echt niet voor. ZĆ³ balen! Het is niet bewezen, blablabla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monika Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Ik heb ook Refusal geslikt. Tot ik getipt werd (door een AA lid nog wel), hoe je de werking daarvan kunt opheffen en er gewoon doorheen kunt drinken. Bleek te kloppen. Toen had Refusal dus geen enkele waarde meer voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 ach...overal is wat op te verzinnen Monika. Het gaat om de motivatie op de eerste plaats en als die er al niet is help niets je meer. Persoonlijk hoef ik refusal/antabus ook niet. Ik blijf bij m'n Baclofennetje En toen was het weer tijd voor de 2e ronde Baclofen, hap ...slik en het beruchte watertje zo lekkerrrr helder fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Beste, Je kan toch om een verwijsbriefje vragen voor een psychiater? Dan ga je op zoek welke psych er wel met baclofen wilt werken. Dat is niet zo moeilijk, Ook mijn ha wilde me geen baclofen voorschrijven, toen ben ik gewoon naar een psych gegaan waarvan ik al wist uit vroegere tijden dat die er is voor zijn patiƫnten! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Baclofen is echt een wondermiddel, zonder moeite van de wijn af! Het smaakt gewoon niet meer en je hoeft niet eerst te stoppen, het ging bij mij vanzelf. Na 3 weken drink ik nog slechts een glaasje, omdat het zo'n gewoonte is. En ik nip er eigenlijk maar aan, maar zit dan al wel te denken waarom drink ik dit nog, het is niet eens lekker. Als ik een 2 e neem gooi ik de helft al weg. Dit gebeurde nadat ik de dosis verhoogd had van 30 langzaam naar 60 mg sinds de laatste week. Ik slaap als een roos. Ooit heb ik ook Campral geprobeerd, maar de ha schreef me een veel te hoge dosis voor en ik ben daar zo ziek van geworden dat ik er wel mee moest stoppen......en het gevolg kan je raden, toch weer trek! Ik blijf dit forum volgen, erg interessant en laat het een steun zijn voor mensen die ook willen minderen of stoppen met teveel drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden