Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ja de arreslee gaan we met z'n allen mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Gaby, 10 maanden en meer... wat gelofelijk geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 dank allen voor de felicitaties! ik start zeker een december pact, en ik doe met alle andere mee ''ze'' zeggen dat het eerste jaar het moeilijkst is, ik ben benieuwd, zelf voel ik dat ik elke dag nog leer, en dat ik er nog lang niet ben, maar ik wil niet meer terug waar ik vandaan kom!!! vanavond de verjaardag van mijn moeder, we gaan met het gezin uit eten, vast gezellig, maar ook wat dubbel, omdat het misschien(?) wel de laatste keer is met mijn vader er (goed) bij??? maar dankbaar dat het nu nog kan, en dat ik dit nuchter mag meemaken!!! vanavond gaat er vast gezegd worden ''drink een borreltje op ons'' maar ik sla over, refu geslikt voor de zekerheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Gaby, geniet van je familie-etentje vanaaf! Count your blessings. Fijn, zo'n hechte familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 R. Liesje hoe is het? Heb je er al over na gedacht om refu. te gaan slikken? Hier heb ik het weer gedaan dus weer lekker rustig in de Bol haar bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 geslikt... @Gwen, zo hecht waren we niet hoor, als familie, ik was toch wel een buitenbeentje, maar ook dat verbetert wonderwel ik ben zo blij dat ik nu niet hoef te drinken, en dat ik dit zo mag doen met mijn familie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik had de afgelopen weken op reis steeds refusal bij me. Dat heeft me steun gegeven. Op een gegeven moment moest ik een kwartier met een alcoholwalmende cocktail in mijn handen staan. Vond ik heel vervelend. Dat was ook weer een leermomentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 nog maar eentje geslikt, over een uurtje vertrek, ben heel benieuwd hoe het zal zijn, neem i.i.g refu mee, verder zijn er mensen van de AA die ik kan contacten, voel me nu wel wat zenuwachtig worden, maar dat is normaal denk? NU ik zie wel of ik nog mee kan lezen daar, neem aan dat er wel wifi is? Geniet van jullie zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hallo, Ik ben pas sinds gisteren op het forum. Heb ook een tijdje antabus geslikt en er ook verscheidene malen bij gedronken, wat vreselijk is, en nog gevaarlijk ook. Wat ik niet snap (van mezelf) is dat ik me ook zonder antabus vreselijk voel als ik drink - en waarom dat dan nooit genoeg voor me geweest is? Ik slik ook nog eens anti-depressiva dus ik mag gewoon helemaal niet drinken. En ik wil het ook echt niet meer. Ik wil gezond zijn, nuchter, wakker, en van het leven genieten zoals ik dat vroeger ook kon. Misschien moet ik toch maar weer aan de antabus beginnen. En dat dan hier melden. Mijn partner wil "geen politieagent" spelen en het controleren. Vannacht om 24'00 mijn laatste glas wijn gedronken dus met de antabus wachten tot vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Er staat in de bijsluiter dat je het al 12 uur na de laatste alcoholinname mag slikken. Heb 'm dus net naar binnen gepopt! Hoop dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Welkom MM, Aangezien je gisteren nog gedronken hebt en vanmorgen nog last had van hartkloppingen zou ik wachten tot vanavond of morgen met het nemen van de antabus. Je schrijft zelf de gevaren al van de combi antabus en alcohol dus weet waar je aan begint.... Veel succes bij je strijd tegen de alcohol, het is te doen. Groet Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Je was net wat eerder MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Dank Sha. Ja ik hem 'm er toch maar ingestopt zodat ik me later niet kan bedenken. Ik voel me beter. Heb de hele ochtend veel kruidenthee en water gedronken. Groet, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Als je echt niet meer wilt drinken zal de antabus je nu een bepaalde rust geven in je koppie je hoeft niet na te denken zal ik wel of niet want de combi met drank kan ook hĆØĆØl anders aflopen en is drank dat waard?! Nee toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 NEE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nog steeds geen negatieve gevolgen gemerkt dus ben nu uit de gevarenzone. Nu hoef ik "alleen maar" niet te drinken:-) En dat gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: RunningliesjeIk werd vroeger ziek gemaakt door mijn moeder, dus elk middel dat me eventueel ziek kan maken geeft me doodsangst. quote> Volgens mij maakt alcoholmisbruik niet eventueel ziekAlcoholmisbruik maakt ziek(los van ondersteunende medicatie)Wens je alle goeds en succes RLom de 'koe bij de kern' te vattenHoop dat dat je doel isen dat je de middelen voor dat doel verantwoord inzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hij zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik heb 'm ook net weer geslikt. Op naar de tweede dag nuchterheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Heel goed MM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goeiemorgen, Hij zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hallo, ik geloof dat ik de enige ben die hier nog post. Oehoeh... is daar iemand? Enfin, ik heb 'm vanmorgen weer ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hallo MM ik post hier nog heel weinig omdat ik sporadisch slik alleen op heel moeilijke momenten toevallig vorige week donderdag nog vergeten hier te posten kan ik namelijk zelf ook mooi bijhouden hoe vaak (weinig) ik het nog gebruik dit geldt overigens voor mij hĆØ dus gewoon trouw blijven slikken scheelt veel strijd in je koppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 M.M. Ik slik s'maandags en donderdag's mijn refu. en dan meld ik het ook hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden