Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Gisteren ook weer geslikt maar te moe om hier te komen dus bij deze.

Het bevalt me prima om Refusal te nemen.

Als ik al trek zou hebben, is het gelijk weg omdat drinken gewoon niet kan.

En dat is de bedoeling.

Wel ben ik verschrikkelijk moe iedere dag.

Ik was vandaag bij de huisarts maar die wist er zo weinig van af. Heeft me eerst een formulier voor een bloedonderzoek meegegeven.

Ligt het nou aan de Refu dat ik zo moe ben? Of aan het herstellen van mijn lichaam?

Wist ik het maar. Als ik thuis kom van mijn werk ga ik eerst tot 7 uur slapen, daarna eten en om 10 uur lig ik er alweer. Val ook steeds als een blok in slaap.

Ik ben echt de kampioen slecht slaper hoor, hoe kan dit nou?????

Vandaag ben ik vrij en ik sliep tot half Ć©Ć©n, daarna naar de huisarts en nu zit ik hier maar wat. En dat terwijl ik zoveel doen kan, moet.

Morgen weer drie dagen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Em:present:

fijn is dat als je trek hebt dat ie dan gelijk weer weg is hƩ?

Nou geloof ik dat ik hier ooit gelezen heb dat je inderdaad erg moe kan worden van refu. maar je zou eens op internet kunnen kijken.

Heb je je bloed wel eens laten onderzoeken op tekorten? Ja en vergeet niet wat er de laatste x is gebeurd meis, dat is ook niet mis. Maar als je er nu over een tijdje nog last van hebt, laat dan jezelf eens goed onderzoeken.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiq. Ik slik nu 2.5 week refu en ben hondsmoe en kan nu zelfs overdag in no time in slaap vallen. Ik laat het maar gebeuren. Heb ook totaal geen behoefte aan drank. T kan niet staat in mijn hersenen geprogrammerd en zij schakelen mijn lustcentrum uit. Ben zo blij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiii dat slecht slapen herken ik, ik heb ook een aantal korte slapen per nacht maar slaap wel diep. Heb ook slaapmedicatie gehad,diazepam maar ben daar gelukkig vanaf want je hebt met die pillen geen normale slaap. Nu slik ik melatonine, en als ik wakker wordt ga ik fflezen in een saai boek. Het duurt wel even eer je lichaam hersteld is van langdurige vergiftiging door alco en medicatie. Het herstel komt bij mij ook erg langzaam maar is er wel! Veel sterkte en niet te veel piekeren over je slaapgedrag. Laat het maar gebeuren!!

Cheer uo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos,

het leek alsof ik de eerste 2 weken ook last van vermoeidheid had

ik weet het ook aan de refusal

maar bedenk je wel dat een attaque je ook heel veel energie heeft gekost!!

maar ik denk dat je lichaam zelf misschien ook wel even moet wennen

aan de stof die vrijkomt uit de refusal

in ieder geval is het bij mij wel beter geworden na die eerste 2 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire, ik denk dat je gelijk hebt.

Heel langzamerhand begin ik ook op te knappen nu en dat voelt goed maar echt heel langzaam hoor.

Nu heb ik ook mazzel met mijn diensten, late diensten nu en dan is het minder erg, bij vroege diensten kun je me opvegen.

Maar dan nog, ik was echt te moe.

En inderdaad, die attacks zijn ook een grote oorzaak geweest.

ik weet dat ik heel erg op mezelf moet passen en dat ga ik ook doen.

ik heb ergens in mijn dienstlijst een lijstje met 6 vroege diensten staan, dat is me ontkomen maar gebeurt niet weer.

Alles komt nu echt binnen ook en daar moet ik mee dealen, kost echt veel van mezelf.

Maar zo zonder drank gaat me dat vast lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...