wimmelt Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Geplaatst 3 februari 2016 Vandaag ook weer binnen. ronja reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 4 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2016 En weer geslikt ronja reageerde hierop 1
wimmelt Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 happie happie daan. ronja reageerde hierop 1
wimmelt Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Geplaatst 7 februari 2016 En weer geslikt! ronja reageerde hierop 1
wimmelt Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Geplaatst 9 februari 2016 Weer binnen, het wordt eentoning, maar wel fijn!
Meya Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Geplaatst 9 februari 2016 Eentonig, maar ik lees het altijd en vind het klasse. wimmelt reageerde hierop 1
wimmelt Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Geplaatst 9 februari 2016 Dank je welĀ Meya! Ik sta er zelf bijna niet bij stil, maar je reactie is toch een hart onder de riem en is stimulerend om gewoon door te gaan! :rose:
wimmelt Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Geplaatst 20 februari 2016 En weer! We gaan gewoon maar door! Bijna anderhalf jaar droog. Had ik dat 20 jaar geleden maar gedurfd. Maar terugkijken heeft niet zoveel zin. Het is zoals het is en ik ben er nu heel gelukkig mee.. lady jane en Skip reageerden hierop 2
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Geplaatst 20 februari 2016 Wimmelt super bijna een half jaar , ben met de refusal ook heel blij.Hier ook weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden