Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Even een lastig moment. Ik begin met de nieuwe doos refu en dacht even het slikken te laten voor de volgende ronde van een nieuw jaar begint. Denkend aan de houten kop en het slechte slapen die het gevolg daarvan zouden zijn was ik er heel snel klaar mee!! De eerste halve van de nieuwe doos zit er dus gewoon weer in. En dat geeft weer rust in de keet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er weer in! Ik realiseerde me vanochtend dat eigenlijk niemand behalve jullie weten dat ik refu slik en ondertussen bijna een jaar niet heb gedronken. Mensen uit mijn omgeving, die toch uit veel mensen bestaat, hebben er nog nooitĀ  iets over gezegd, het is blijkbaar niemand opgevallen dat ik niet meer drink. De meesten zorgen echter wel dat er alcoholvrij bier in huis is als ik kom. Gek....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K4.

In het begin bij het starten van de refusal ben ik super voorzichtig geweest, maar toen slikte ik ook dagelijks een hele tablet.

Nu inmiddels met 2x per week een halve kijk ik er niet zo naar wat er allemaal in deo en dergelijke zit, al moet ik toegeven dat bij voeding ik wel blijf nakijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...