lady jane Geplaatst 25 september 2015 Rapport Share Geplaatst 25 september 2015 1 jaar adb Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst 26 september 2015 Even een lastig moment. Ik begin met de nieuwe doos refu en dacht even het slikken te laten voor de volgende ronde van een nieuw jaar begint. Denkend aan de houten kop en het slechte slapen die het gevolg daarvan zouden zijn was ik er heel snel klaar mee!! De eerste halve van de nieuwe doos zit er dus gewoon weer in. En dat geeft weer rust in de keet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Super Wimmelt. Je krijgt het toch weer lekker voor elkaar elke keer. Fijn dat het gezonde verstand het steeds weer wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Blekje, jij ook! :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Wimmelt Sterk staaltje joh. Knap. Ā Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Zit er weer in! Ik realiseerde me vanochtend dat eigenlijk niemand behalve jullie weten dat ik refu slik en ondertussen bijna een jaar niet heb gedronken. Mensen uit mijn omgeving, die toch uit veel mensen bestaat, hebben er nog nooitĀ iets over gezegd, het is blijkbaar niemand opgevallen dat ik niet meer drink. De meesten zorgen echter wel dat er alcoholvrij bier in huis is als ik kom. Gek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Bij mij is ie ook weer binnen. Ā Ja, raar is dat he. Maar voor de een is het vreemd wanneer een bekende niet meer drinkt en voor de ander is dat misschien heel gewoon, Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Vanmorgen vergeten te melden, maar zit er bij mij ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 september 2015 Rapport Share Geplaatst 30 september 2015 Geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2015 Refu ingenomem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2015 geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 1 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2015 Ikke ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 Zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 En weer geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 En weer dr in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 K4. In het begin bij het starten van de refusal ben ik super voorzichtig geweest, maar toen slikte ik ook dagelijks een hele tablet. Nu inmiddels met 2x per week een halve kijk ik er niet zo naar wat er allemaal in deo en dergelijke zit, al moet ik toegeven dat bij voeding ik wel blijf nakijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Met een halve in de twee dagen heb ik geen last van dergelijke dingen, was in het begin ook heel voorzichtig maar het bleek mee te vallen. Het zal van persoon tot persoon wel verschillen en ook van de dosering afhangen. Hier zittie er overigens weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 En dr weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hier ook weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden