Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers

bolletje

Aanbevolen berichten

Ikke ook weer

Mijn behandeling bij Tactus verloopt heel goed. Ik ga er nog 4 keer heen. Het gaat allemaal veel dieper dan alleen de verslaving, en dat is ook goed. De impulsbeheersing komt ook aan de orde en de manieren om mijn emoties onder controle te houden. En alles wat erachter ligt. Echt fijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Blekje! Goede berichten dus. Ik hoop dat het veel voor je doet.

En na die vier keer? Ben je dan klaar of zit er nog iets achter?

Na de behandeling bij Tactus gaan we bij mijn GGZ instelling kijken wat er nog te halen valt voor mij. Ik ben de afgelopen maanden zo instabiel geweest dat ik eerst stabiel moest worden en het Traject bij Tactus afmaken voordat we kunnen zien waar ik nog behoefte aan heb. Misschien een emotieregulatietraining. Of een rondje schematherapie. En misschien heb ik nu toch wat meer in huis dan ik aldoor gedacht heb. Ik weet het niet. Ik ben heel druk bezig met meer Mindfulness in mijn leven te integreren, wat ook al zorgt voor beter om kunnen gaan met een aantal zaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zij natuurlijk ook genommen.Over 3 weeken gaar ik een paar dagen een stedentrip met een vriendin maken .Hoe doen jullie het vragen jullie in restaurants of er alkohol in het eten zit en kan het kwad als dit wel zo is ? Ik vind het een beetje raar om het elke keer te vragen als wij gaan eten maar ik wil ook niet ziek werden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...