wimmelt Geplaatst 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2015 Hij zit er weer in, Nu naar het strand, ik heb reuze zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ik heb eerst 2 x per week 1 tablet van 500 mg gekregen en daar werd ik heel erg suf van. Moest er mee stoppen. Daarna toch weer begonnen maar met 250 mg. 2 x per week. En dat gaat heel goed. Geen bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 En hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ikke ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Weer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Per ongeluk weer geslikt. Kan geen kwaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ook weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Bij mij gisteren ook weer. Wat super Loen, dat je nu geen therapie meer hebt. Ben je er zelf blij mee? Of moet je nog even aan het idee wennen. Is ook wel weer een hele stap he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Zal ik jullie eens wat vertellen? Juist ja, hier weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Bolletje, ik val van verbazing van mijn stoel! Ik ga je vertellen dat het hier ook weer is gebeurd, dat slikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ikke ook weer Mijn behandeling bij Tactus verloopt heel goed. Ik ga er nog 4 keer heen. Het gaat allemaal veel dieper dan alleen de verslaving, en dat is ook goed. De impulsbeheersing komt ook aan de orde en de manieren om mijn emoties onder controle te houden. En alles wat erachter ligt. Echt fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hé Blekje! Goede berichten dus. Ik hoop dat het veel voor je doet. En na die vier keer? Ben je dan klaar of zit er nog iets achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Net ook weer 1 refusal genommen en klingt raar maar geeft mij nu al rust .Ik kan niet drinken ik hoef niet met mij zelfs in discussie te gaan. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Net ook weer 1 refusal genommen en klingt raar maar geeft mij nu al rust .Ik kan niet drinken ik hoef niet met mij zelfs in discussie te gaan. Heerlijk he Ronja. Is niet raar hoor, maar dit gevoel herkennen we allemaal ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hé Blekje! Goede berichten dus. Ik hoop dat het veel voor je doet. En na die vier keer? Ben je dan klaar of zit er nog iets achter? Na de behandeling bij Tactus gaan we bij mijn GGZ instelling kijken wat er nog te halen valt voor mij. Ik ben de afgelopen maanden zo instabiel geweest dat ik eerst stabiel moest worden en het Traject bij Tactus afmaken voordat we kunnen zien waar ik nog behoefte aan heb. Misschien een emotieregulatietraining. Of een rondje schematherapie. En misschien heb ik nu toch wat meer in huis dan ik aldoor gedacht heb. Ik weet het niet. Ik ben heel druk bezig met meer Mindfulness in mijn leven te integreren, wat ook al zorgt voor beter om kunnen gaan met een aantal zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Klinkt goed, Blekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Vanmorgen vergeten te melden maar ook bij mij zit de refu er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Weer verzwolgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 En geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 ikke ook weer. Zo weer naar Tactus. Ha, de energie spat eraf bij mij vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 En???? Jaaaa hoor hier weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ik heb zij natuurlijk ook genommen.Over 3 weeken gaar ik een paar dagen een stedentrip met een vriendin maken .Hoe doen jullie het vragen jullie in restaurants of er alkohol in het eten zit en kan het kwad als dit wel zo is ? Ik vind het een beetje raar om het elke keer te vragen als wij gaan eten maar ik wil ook niet ziek werden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden