Gaby Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 refu geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Alles oke hier...ondanks een heleboel gaande in mn leventje, maar gelukkig slik ik refu:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Was bang dat ik hem vandaag zou vergeten maar nee hoor hij zit er weer in. Dat hoort zo bij mijn leven en heb de refu zo geaccepteerd als een deel van mij.Een suikerpatient moet ook iedere dag z'n insuline spuiten anders wordt ie ook ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 refu weer ingenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Waar is Gaby en hoe is het met je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Refusal zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Yep, hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Poeh, net op tijd gister. Ik zat erg te twijfelen met het pilletje in de hand en de gedachte om naar de winkel te gaan. Linke zaak, maar net op tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik heb hem er weer in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Refusal zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Refusal weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 weer begonnen met refusal, en hij zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Goed bezig Gaby,die van mij zit er ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Zo die zit er weer in. Ik ben op het werk maar morgen vrij en ik begon te denken dat ik vanavond wel een 8 packje kon drinken. Nu dus niet meer. Dubbele gevoelens, de ene kant blij de andere baald. Refu altijd bij me, net als paracetamol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Zo die zit er weer in. Ik ben op het werk maar morgen vrij en ik begon te denken dat ik vanavond wel een 8 packje kon drinken. Nu dus niet meer. Dubbele gevoelens, de ene kant blij de andere baald. Refu altijd bij me, net als paracetamol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Heel goed Denker! Door de Refu wel te slikken kan je dat 8 packje niet meer drinken. Hele goeie keuze om door de Refu voor jou veiligheid in te bouwenIk heb ook altijd een stripje bij me. Als ik aan het worstelen ben in mijn hoofd over wel of niet drinken, neem ik snel een Refusal.Blijven slikken Denker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vandaag hier refudag dus weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 zo refu weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hap slik weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 weer geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ach, kan geen kwaad... Hap, slik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Weer genomen zoals elke ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hap, slik weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden