bolletje Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 En geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 en weer geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Bij mij zit ie er ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Vorig weekend toch gedronken! Nu alweer een aantal dagen droog. De klachten van de bijwerkingen zijn inderdaad weg loen, voel me een stuk beter. Toch twijfel of ik niet beter een tijdje Door had moeten gaan met de refu. Dacht het wel even zonder te doen,maar dat was toch te moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Zeilboot, twijfel je? Het is wel duidelijk dat je de refu nodig hebt. Beter een poosje beroerd daarvan dan van de drank. Kom op joh. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Loen Z.B.B. probeer het eens met een kwart per dag, misschien heb je er dan minder of geen last van. Het is in principe genoeg om niet te drinken. Ā Ik hebĀ hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Hier is ie ook weer binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2015 Gister vergeten te melden, ik slik een halve in de twee dagen, maar hij zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 mijn refusal zit er ook weer in voor vandaag, Handig dit, kan ik het niet vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 Ja ik vroeg me al af waarom ik elke dag 1 hele slik. Maar misschien is dat voor nu wel even goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 Ja Loen das meer dan genoeg hoor dat spul blijft zo'n dag of 10 in je bloed dus kan je het met een halve of om de 2-3-4 dagen ook redden. Dan worden eventuele bijwerkingen ook veel minder, of verdwijnen. Hier ook weer geslikt. het wordt nooit saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 Mijn refusal is weer binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 21 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2015 Mijne ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 De mijne zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 en weer erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik heb een klein beetje uitgeslapen vandaag maar Refusal zit er in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Late boel na een feestje gisteravond! Niet eens aan drank gedacht, en dat dankzij de rufusal. Hij zit er trouwens weer in voor een rustige Pinksteren waarin ik lekker bij huis ga prutsen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Refusal zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Wat doet het me toch goed, te lezen dat iedereen hier zoveel baat heeft bij het slikken van refusal. Geweldig kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Ook weer erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Inderdaad Bolletje, zo hou ik het makkelijk vol!Ā Ik denk zelfs nauwelijks meer aan alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Bij mij weer problemen. Ik moet hem straks nemen, maar denk er nu over om het niet te doen. Ik ben weer erg somber geworden. Ik heb de afspraak met mijn psycholoog afgezegd via mail. Er wordt al maanden gesproken over afbouwen van de therapie en daar ben ik erg angstig van geworden. Bang dat ik het niet alleen kan. En ook de hulp van de SPV-ers wordt minder intensief omdat ik te afhankelijk ben geworden van ze. Daardoor ben ik ook zo in die crisis terecht gekomen. Maar nu ik het contact met mijn psycholoog heb geblokkeerd ben ik helemaal in de put. Het interesseert me allemaal niet meer en het liefste ging ik drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Heb hem nu toch maar genomen. Het helpt toch wel als ik hier schrijf en ook in mijn dagboek wat spui. Tjonge wat een gevecht is het allemaal toch soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden