Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Hij zit er weer in ondanks relatieproblemen en het feit dat ik as maandag voor 3 weken naar curacao vertrek. Dat zal de tweede reis worden zonder alcohol. Gelukkig drinkt mijn reisgenoot (niet mijn flutrelatie) helemaal niks en zijn dochter waar we heen gaan ook niet dus dat zal me niet al te moeilijk afgaan, maar de refu blijf ik slikken voor alle zekerheid.

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn goed bezig. En ik ben blij dat er even geen gevecht is in mijn hoofd. Wat een rust! Maar hoe snel kan t omslaan. Nu niet aan denken. Lekker bankhangen en heb mezelf verwend met een stapel dvd's en tijdschriften van de bib. Regen buiten, kaarsjes aan. Komt goed vandaag!

bewerkt door An
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de meeting van Intact gisteren was een jongeman die met gebruik van Refusal een terugval heeft gehad, slechts twee dagen na inname. Hij neemt de refu dagelijks, dus heeft maar een dag niet genomen. Dat geeft mij een onveilig gevoel. Niet dat ik het heel snel zou proberen, maar ik hoor vaker dat mensen toch kort na inname gaan drinken.

Ik denk er wel eens over om dagelijks een halve dosering te nemen, maar heb geen idee hoe ik daarop reageer. Toen ik voor het eerst dit middel had, kreeg ik 500 mg 2 x per week. Daar werd ik na 2 weken pas enorm suf van en mijn arts wilde het niet meer voorschrijven. Later wel de halve dosering, maar elke dag? Ik weet niet of ik dat moet doen. Ik was er toen echt heel raar van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blekje. Ik neem een halve per dag. En geloof me... Hierop drinken is vreselijk. Niks uitproberen. Heb ik al voor je gedaan.. Het enige voordeel van mijn acties is dat ik nu weerstand en afkeer voel voor drank. Ook erg smerig. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik dit nog ooit doe. Het spul moet zeker een maand of twee je lijf uit zijn!!!!

Hier gaat het erg goed. zowaar een voorzichtige acceptatie......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...