lady jane Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 het onderschrift van Adam past nu mooi bij je Blek morgen ben ik blij, dat ik vandaag niet heb gedronken. Refu kan je leven redden denk ik, goed gedaan dus Blekje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Er weer in. Bijna half jaar, kan het niet wachten! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 het onderschrift van Adam past nu mooi bij je Blek morgen ben ik blij, dat ik vandaag niet heb gedronken. Refu kan je leven redden denk ik, goed gedaan dus Dat is een mooie zo voor het afsluiten. Dan ben ik morgen dus weer een gelukkig mens? In ieder geval gelukkiger dan met een fysieke en mentale kater. Dus dat geld ook voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 En............................... iejaaaaaaaaaaaaaahooooooorrrr geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 De arts stelde serequel voor....voor rust. Iemand bekend mee? Vooralsnog geweigerd. Probeer het nog zonder medicijnen. Behalve Redu dan. Weer genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 En genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 En weer door dat tandengat geworpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 En drin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Oeps bijna vergeten te melden. Ik gisteren ook. Zonder enige moeite. Ook geen trek gehad gelukkig, ondanks de slechte stemming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goed zo Blekje. Hier ook erin en hopen dat ik bij m'n normale verstand blijf. Gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Binnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ja hoor het is weer maandag refudag dus zit ie er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Mooi Bol! Hier ook. Happy me. Heeft even geduurd maar ben er weer blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Zo, maar goed dat ik hier even kijk, was al van plan hem niet te nemen vanavond. Maar ik dacht: waarom wachten met niet nemen, waarom niet niet nu nemen, haha. Dus hap slik en naar beneden. Voelde hem zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoi darjeeling. Las je bij wie is wie. Toen ik met refubegon dacht ik. Is het niet linksom dan rechtsom. Potjandorie die drank zou mij er niet onder krijgen. Ik bewandel een lange weg, maar dat kan me niet schelen. Stukje bij beetje klim ik de berg omhoog en ik kan al een beetje kijken naar het uitzicht! Zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 En d'r..in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Super hoor An. Het maakt inderdaad niet uit hoe lang de weg is. Beter een lange weg waarbij je bij je bestemming uitkomt, dan een korte waar je verdwaalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Zit er weer in, weet zo langzamerhand niet beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 En ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Welkom hier op het draadje Dar. We gaan er tegenaan hĆ©? Ā Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Weer geslikt, maar voor het eerst kwam de gedachte bij me op er eens mee te stoppen om weer eens...... Gevaarlijk gevoel. Relatieproblemen, altijd trigger no 1 voor mij. Gelukkig is het geen probleem om de refu 's ochtends naar binnen te werken want dan weet ik zeker dat ik dat niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Goeie, Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 het thema van mijn verhaal (op schrijfcursus vanmorgen)was drinken de vorm was verschillen en overeenkomsten van toen ik 18 was en nu (61). Kwam ik er bij het voorlezen pas achter dat ik voor en na het hebben van relaties nooit dronk, vond er niets aan en had het niet nodig. dus jullie zullen het met een eeuwige ouwe vrijster moeten doen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2015 Ja..genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2015 Precies Dar. je kan niet drinken dus als je trek krijgt, is die zo weer weg. Dat is het fijne van Refusal, die rust in je hoofd. Je krijgt heel veel ruimte om andere dingen te doen, je op andere dingen te richten zonder constant aan de alc. te denken. Dat is het fijne van dat pilletje. En geen schuldgevoel meer, geen kater, niet meer de vraag van wat heb ik gisteren gedaan, geen schuldgevoel, niets meer van dat alles. Alleen maar door, wel consequent, dat pilletje te blijven slikken. Ik heb besloten om de rest van mijn leven gewoon te blijven slikken want wat zijn nu twee tabl. per week, in mijn geval twee keer een kwart. Daar teken ik voor hoor. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden