basta Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Vandaag dankzij onder andere de baclofen: 2 jaar droog. Hoera dat er refusal/ antabuse/baclofen bestaat! En we gaan doorrrr lady jane, wimmelt en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Zo me refusal zit er weer in, 2jaar goed hoor,nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Goedzo Nancy, gefeliciteerd :rose: :rose: Hier ook weer binnen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Antabus genomen.. halve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Goed zo luitje s Ik ook genomen. Kan eve niet meer melden,ga op vakantie en ik denk weinig wifi.maar ik blijf slikken ,heb het mezelf plechtig beloofd. Tot dan. En blijf alle gezond. lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 (bewerkt) Veel plezier, Zandloper. Kom ze maar met terugwerkende kracht melden als je er weer bent! Deze moet je nog even gauw op je onderarm tatoeƫren: En ik blijf slikken, Ik wil niet meer drinken. 12 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Hier ook weer binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Gelezen, met respect. basta en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 HĆ© Wimmelt! Ik zie dat die tocht van duizend mijl bijna twee jaar gaande is, twee jaar!! Ik voeg mijn respect bij dat van Meya. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ha Basta, Ja. volgende maand is het twee jaar. Ik denk dat ik er maar 10.000 mijl van ga maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Zoiets Wimmelt, stap voor stap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Hier zit hij er ook weer in. Op naar nuchter weekend nr 3 Tijd vliegt voorbij.Ā basta en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Check Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cathy56 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 ik zag jullie ook....Ā Ā smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 ik heb net weer een halve genomen, waar blijf ik er soms toch misselijk bij, moe en die vervelende smaak. Is dat bij jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ha Basta, Ja. volgende maand is het twee jaar. Ik denk dat ik er maar 10.000 mijl van ga maken! En als je de tienduizend mijl gehaald hebt, zorg ik voor een hƩle grote muur, 20x20 meter of zo, en daar staan al je "zit er weer in" variaties op geschreven, kriskras, graffiti in de stijl van jouw avatar. Dat lijkt mij nou mooi. En een receptie met coole cocktails, 0% natuurlijk. Ik verheug me er nu al op. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Lieve, misselijk, moe en nare bijsmaak is wel heftig! Is er geen alternatief? Misschien reageer jij sterk op dit middel? Of is het een kwestie van doorzetten? Ik heb er geen verstand van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 De bijwerkingen verdwijnen vanzelf Lieve, het is een kwestie van gewoon doorslikken! Ik moet zeggen dat ik van drank ook altijd een enorm smerige bijsmaak kreeg, vooral de volgende dag. Ik kreeg daar wel eens commentaar op. Werd er trouwens ook doodmoe van :) . Hier weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Klopt.. ik reageerde ook altijd heftig op drank.. ik doe door hoor. meestal neem ik het 's ochtends.. De reacties op antabus zijn inderdaad bij mij wel hevig. Heb al eens gehoord bij mensen dat het niet helpt.. bizar. Enne genomen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 (bewerkt) Lieve, Ook ik heb nog steeds last van de bijwerkingen van de antabuse. Meer dan van de refusal. Maar goed alles is beter dan drinken. Slik de antabuse nu 2x per week op zaterdag en woensdag onder toezicht van mijn ouders. Net effe die extra stok om het ook daadwerkelijk in te nemen. 18 september 2016 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Blondie, hoe lang neem jij het al?? Ik neem hem nu bijna 4 weken..de bijwerkingen zijn te doen hoor.. maar ik merk het gewoon wel. Ik neem hem als mijn man kijkt, ook een stok achter de deur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Basta, ik verheug me er nu al op! Nog ff doorstappen! Zit er al weer in vandaag! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Ook weer genomen vanochtend.. en inmiddels al een maand verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden