wimmelt Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Zit er weer in, eergisteren vergeten te melden. Ik ben er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Helemaal mee eens Bol. Ik ga ook voor de rest van mijn leven. En lief dat jullie me zo in de gaten houden. Hij zit er weer in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 En genomen, gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Hij zit er weer in ondanks relatieproblemen en het feit dat ik as maandag voor 3 weken naar curacao vertrek. Dat zal de tweede reis worden zonder alcohol. Gelukkig drinkt mijn reisgenoot (niet mijn flutrelatie) helemaal niks en zijn dochter waar we heen gaan ook niet dus dat zal me niet al te moeilijk afgaan, maar de refu blijf ik slikken voor alle zekerheid. 25 maart 2015 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Fijne vakantie Wimmelt...horen we dan nog van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 dat doe je goed Wimmelt geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 En erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Weer genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Fijn Wim, geniet ervan. Hier ook maar gauw genomen want voelde de trek groter worden, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Je bent een Topper Blekje, Ā anderen ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Zit er weer in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Hier ook een refu erin... Teveel discussie in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 (bewerkt) We zijn goed bezig. En ik ben blij dat er even geen gevecht is in mijn hoofd. Wat een rust! Maar hoe snel kan t omslaan. Nu niet aan denken. Lekker bankhangen en heb mezelf verwend met een stapel dvd's en tijdschriften van de bib. Regen buiten, kaarsjes aan. Komt goed vandaag! 28 maart 2015 bewerkt door An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 En erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 En erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Jij ook al zo vroeg An. Hij zit er bij mij ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Op de meeting van Intact gisteren was een jongeman die met gebruik van Refusal een terugval heeft gehad, slechts twee dagen na inname. Hij neemt de refu dagelijks, dus heeft maar een dag niet genomen. Dat geeft mij een onveilig gevoel. Niet dat ik het heel snel zou proberen, maar ik hoor vaker dat mensen toch kort na inname gaan drinken. Ik denk er wel eens over om dagelijks een halve dosering te nemen, maar heb geen idee hoe ik daarop reageer. Toen ik voor het eerst dit middel had, kreeg ik 500 mg 2 x per week. Daar werd ik na 2 weken pas enorm suf van en mijn arts wilde het niet meer voorschrijven. Later wel de halve dosering, maar elke dag? Ik weet niet of ik dat moet doen. Ik was er toen echt heel raar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Hoi Blekje. Ik neem een halve per dag. En geloof me... Hierop drinken is vreselijk. Niks uitproberen. Heb ik al voor je gedaan.. Het enige voordeel van mijn acties is dat ik nu weerstand en afkeer voel voor drank. Ook erg smerig. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik dit nog ooit doe. Het spul moet zeker een maand of twee je lijf uit zijn!!!! Hier gaat het erg goed. zowaar een voorzichtige acceptatie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst 1 april 2015 En genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst 1 april 2015 An mag ik even schrijven dat ik jou helemaal fantastisch vind?Ā An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst 1 april 2015 Daar ben ik weer, na een reis die al met al 24 uur duurde door wind en vertraging nu heerlijk op curacao! Ik heb ze weer geslikt! Ik ga genieten zonder drank! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden