bolletje Geplaatst 3 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ja hoor weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Vergeten te melden maar gisteren wel weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ook weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ook weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ben ik me even eenpartij ongelukkig. Maar weer aan de Refu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 oei Denker, en ik maar hopen dat geen bericht goed bericht betekende bij jou. jammer, opstaan en weer doorgaan dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Geslikt. Denker kom je even melden hoe het nu met je is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Weer ingenomen. Ik mis een hele boel anderen die ook altijd mee doen met het dagpact. Kom op mensen niet verslonzen nu de kerstdagen eraan komen hƩ? Blijven slikken. Geen risico nemen. Het zou zo zonde zijn als jullie nu zouden stoppen, met alle risico's vandien. En dat voor een paar uurtjes schijn plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Nou 3 op een rij zeg. Ik heb hem weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Hier al even niet geweest in mijn geval een goed teken al zeg ik zelf maar toch ga ik oudejaarsdag even meedoen en aan de refusal heb al een paar maal een onbeduidend gevoel gehad zoiets van 'heerlijk zo'n glaasje sprankelende prikkels om 24 uur' ja natuurlijk kan dat met de lemon in mijn glas maar nu denk ik even die roes erbij een andere dan wanneer ik dronk om dingen te vergeten vorig jaar sliep ik al voor de jaarwisseling dit jaar niet en hebben we iets te vieren dus ik ga mezelf gewoon voor de zekerheid indekken op de een of andere manier zegt me iets dat ik er goed aan doe dus doe mij maar een refusalletje oudejaarsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gisteren helemaal vergeten in te nemen. Had het te druk met de arrenslee. Dus net maar gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wat die allerslee allemaal te weeg brengt hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik stond net in de keuken en plots: het is vandaag de 27ste!! Dus meteen naar de pc om in te loggen want HOERA........ONZE GABBELLEBABS IS VANDAAG 1 JAAR DROOG!! Gabs, wat heb ik jou zien strijden maar je hebt het geflikt!! Door wilskracht en doorzettingsvermogen ben je gekomen waar je nu bent. Meis, complimenten voor jou!! Liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dankjewel Lieve Sha, ja mijn eerste jaar, mijn eerste droge en rookvrije kerst, amazing... ben de hele 2e kerstdag aan het poetsen geweest, nu was dat wel nodig, dus dat kwam goed uit, ik hoop echt dat het nu makkelijker gaat worden, gelukkig heb ik nog de refu als stok achter de deur, op naar 1,5 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 2013 bereikt zonder drank en refusal helaas wel zitten blowen dus daarmee nu aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ja hoor hij zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 ik heb mijn antabusje genomen, maar moet het elke dag, want ik weet uit ervaring dat ik een dag zonder pil, wel kan innemen, drank dus.. Dan klapt bijn kop bijna uitelkaar, word knalrood, verhoogde hartslag, maaaar het kan! dus voor mij elke dag de antabus. en hij zit er weer in, hƩ', dat voelt goed, vandaag geen conflict met mijn stemmetje,... geen druppel dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Heel goed Dune. Ik weet hoe je je dan voelt. Pffffft. Hier wel vergeten om hem gisteren in te nemen. Heb 2 keer per week maar een kwart nodig, maar ik moet hem wel innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden