Sis Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Hier is die ook weer weg gespoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Wimmelt, je hoofd is buiten beeld gegleden tijdens je vakantie! Maar ja, als je nog maar kunt slikken maakt het niks uit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Hier zit ie er ook weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Hey Bolletje, Lang niet gezien hier, fijn dat je er weer bent! Hier het pillendoosje ook weer aangevuld. Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Zo, die is weer binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Hap, slik, weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 weer opgegeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Op de culinaire draad gaat ook alles goed, zie ik. Bravo jongens! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 En weer geconsumeerd, met hollandaisesaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Lekkerbek! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Enorm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Hier ook weer weggespoeld. Hmm lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Aux naturel consumé! 4 maart 2017 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Tijdje niet geweest. Wennen aan de nieuwe lay-out. Zit er weer in ! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Ha Blondie zit weer op de draad, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Kliekje vandaag maar naar binnen gewerkt, een halve extra vanwege de herinrichting van de snoepjesbox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) * 7 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 (bewerkt) * 7 maart 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Verder discussie door moderatoren onmogelijk gemaakt vanuit zorgvuldigheids oogpunt. Heel terecht, Liselot eerst de medische stand spekken (verplicht) zodat het links of rechtsom in je medisch dosier komt te staan. Een privé bericht aan jou is ook door de moderator gedeleted. Ik delete bij deze mijn aanwezigheid op deze site. Liselot en de anderen , ga ervoor en kies je eigen pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Dank voor je bijdragen hier Wimmelt, het ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Dankjewel Wimmelt en yes moderator voorbij zien komen. Het gaat je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hartendiefje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ik ben sinds twee weken ook weer aan de Refusal, maar dan wel onder toezicht van de Verslavingszorg. Ik ken mijzelf namelijk TE goed: als ik ze zelf zou moeten innemen, zou ik al snel stoppen met innemen... , want het roesje lonkt nog teveel. Het afgelopen half jaar dacht ik wel dat ik zonder de Refusal kon. 'Ik zou het allemaal wel alleen doen, want ik kan dat! Ik word wellicht toch een gecontroleerde drinker!'. Nou, dat kon ik op mijn buik schrijven. Van één keer flink drinken in de week, werd het al gauw twee keer, en tot de afgelopen maand zat ik bijna weer elke dag te drinken. Gelukkig geen black outs meer, maar wel 1 liter wijn en 2 halve liters bier in 5 uur tijd... Voor mij voorlopig geen alcohol meer, maar alleen maar Refusal :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Mooi Zbb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden