Emmaroos Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Waar is Dhen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Gewoon even een voor Albertina omdat ik net aan je dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 waar is Bo en Endo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 is Cali weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik mis eigenlijk heel wat mensen teveel om op te noemen en natuurlijk vergeet je dan altijd iemand erbij te vermelden zeker toen ik eens keek bij 'wie is wie' sommigen hebben na een korte periode nooit meer iets van zich laten horen anderen hebben het druk, eigen bezigheden of even geen behoefte aan het forum toch wel benieuwd of de meeste zich toch staande weten te houden zoals ze zelf willen/wilde gewoon maar afwachten of zij nog eens iets van zich laten horen vraag me wel af waar Gun is gebleven...Gun were are you? en Haddock mis ik ook wel eens (beetje hoor Had mocht je lezen ) ook benieuwd hoe het nu met Josje gaat en zo kan ik nog wel een hele lijst hieronder zetten dus voor allen die dit wel lezen en niet inloggen een en hou het droog zo droog als je zelf wilt (om met Haddocks woorden te spreken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik mis nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 joehoe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik vind het geweldig als oud-frummers berichtjes achter laten... Misschien staat dit forum nog in je balk, en weet je dus het ww nog.. (anders las je dit niet). Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Emma:present: Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hier ben ik hoor Madelief. Ik vond het een paar dagen niet fijn op het forum, ik blijf dan liever even weg. Heb je wel een mail gestuurd een paar dagen geleden, heb je het gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Basia nu je jarig bent zie ik je naam weer eens van harte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Zal Jaap nog steeds aan het fietsen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Met mij gaat het ook héél goed, ben nu zelfs aan het werk als ervaringsdeskundige! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Hai Babble wat fijn dat het zo goed met je gaat zou je eens wat meer willen vertellen over je werk als ervaringsdeskundige? ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen of je een bepaalde leeftijdsgroep begeleidt etc. interesse van mijn kant! Groetjes Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Lytse, ook al is ze gewoon op vakantie. GewoonErik Ann Priem Tortilla PP Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja Smikkie. Die is ineens van de aardbol verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Gunn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Madelief, waar ben je????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Tja Smiks... En priem. Ik las haar graag. Ann ook nog steeds. Dinah Aicha Nog steeds GewoonErik Rae Josje Mups :lops; etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Emma:present:, ik ben er wel hoor! Soms lees ik meer dan dat ik schrijf. Dan weet ik niet goed in te haken, beetje onzeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Dinah Al zicht op de komst van het hondje? Ben het helemaal kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Gelukkig, Madelief.Maar wel gewoon schrijven hoor, niet onzeker zijn. Je bent een hele dikke lieverd en het doet ertoe wat je schrijft. Snoep, waar is ze? Weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Smik, fijn van je te horen! Keep up the good job! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden