Shahire Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Primula, Ik ben even niet zoveel hier, komt wel weer heb het in ieder geval droog gehouden! Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ik kan me eigen af en toe vreselijk missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Snoep; gelukkig hoeven wij jouw humor niet te missen en jijzelf bent er nog hoor! houd vol meis ooit ben je daar blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Tatum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ik mis TOPPER al een tijdje. Was ongeveer net op dezelfde datum als mij hier begonnen en aangemeld. TOPPER WAAR BEN JE GAAT HET GOED LAAT EVEN WAT HOREN. Maakt niet uit wat voor nieuws? Gr. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Kirky?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Blondie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Fleurtjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meld je eens!!! en Joske? laat je ook weer even iets horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Jootje? Kom je ook weer terug meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Yajala? Ekstertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: jane4Jootje? Kom je ook weer terug meis?quote> Ik ben hier hoor Jane,alles okee????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ja nu weer wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik ben er nog hoor Jane!!! Maar ik ben inderdaad niet meer zo vaak op het forum, ik kom sporadisch langs zoals nu;) Heb nog wel contact met Josje m'n maatje van hier, maar buiten het forum om. Met mij gaat alles goed, lief dat je naar me vraagt trouwens:heart: Drink nog steeds geen druppel en hou dit ook graag zo. Met jou ook alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi mensen, Er zijn een Fleur en een Fleurtje. Deze Fleur is echt van de oude garde; uit de tijd van Houtje, Mathilde, Pietjepuk etc. Ik ben vanaf 1 juni 2005 geheel alcoholvrij. Het gaat dus heel goed met mij. Aan dit forum heb ik een stel lieve vrienden overgehouden; we hebben regelmatig contact. Voor wie nog worstelt met de alcohol: gewoon de eerste niet nemen. Natuurlijk had ik trekmomenten en ik ben één keer de fout in gegaan. Toen wist ik: dit nooit meer, want een beetje drinken is voor mij niet weggelegd. En ik moet zeggen: zo'n alcoholvrij bestaan, het is een zegen. het kan, ik mis het totaal niet meer. Liefs, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Platypus, Waar ben jeeeeee????????? Alles goed en op de rit????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Moest ff weg van het forum vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: fleurtjeMoest ff weg van het forum vandaar quote> maar toen miste ze snoepje zo erg ...dat ze weer terug kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Van jezelf hoop ik Fleur, welkom terug weer in elk geval. en ja die Snoep zette je meteen weer aan het werk ook he, zo is ze wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 So oe-oe-oe the..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik mis Toine. Ik ga er van uit dat hij een ban heeft.. zou onderhand toch wel weer moeten mogen posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Snoeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Janneke W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Dat is goed te horen Kirk. Hoop dat er weer wat meer rust is gekomen? Ik mis Snoepje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden