Spring naar bijdragen

Maandag 19 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Wat een mooi nieuws @Pinkman, succes! Jammer dat de wellnessdag tegenviel @Francoise. Mijn sportschool heeft een kleine sauna waar ik en vele anderen dagelijks gebruik van maken. Nu hebben ze besloten om 'm per 1 januari dicht te gooien. Zo jammer! is echt een rust/ontspanningsmoment na een stressdag. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rosee:

Wat een mooi nieuws @Pinkman, succes! Jammer dat de wellnessdag tegenviel @Francoise. Mijn sportschool heeft een kleine sauna waar ik en vele anderen dagelijks gebruik van maken. Nu hebben ze besloten om 'm per 1 januari dicht te gooien. Zo jammer! is echt een rust/ontspanningsmoment na een stressdag. :(

Balen Rosee .  Nou ja , we hebben toch wel lekker genoten van wat er wel was .  Dus dat dan weet wel. Maar vond het wel jammer van zo'n prachtig mooie exclusieve sauna . Heel prikkelarm,  ze laten per dag maar een beperkt aantal bezoekers binnen , zodat het echt een ontspannen dag is en je niet overlopen word door teveel gasten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt als Berendonk @Francoise, ik zou niet denken dat die mogen bezuinigen, met
hun prijzen idd. Maar het kan niet anders. Mijn sauna 's hebben nooit zonnepanelen geplaatst
en dat vind ik erg kortzichtig. Jouwe is een stuk nieuwer, dus dan mag je dat zeker wel verwachten!
Met de drukte is het sinds corona juist weer een stuk rustiger gebleven. Het trekt wel aan en de donderdag
is drukker dan bijv. de maandagen, maar ik heb nog steeds cabines voor mezelf ś morgens, heerlijk.
Voor mij zijn het vakantiedagjes, dus ik hoop dat de subsidies stand houden, anders wordt het luxeprobleem
opgelost door sluiting denk ik.  Jammer maar logisch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei lady jane:

Klinkt als Berendonk @Francoise, ik zou niet denken dat die mogen bezuinigen, met
hun prijzen idd. Maar het kan niet anders. Mijn sauna 's hebben nooit zonnepanelen geplaatst
en dat vind ik erg kortzichtig. Jouwe is een stuk nieuwer, dus dan mag je dat zeker wel verwachten!
Met de drukte is het sinds corona juist weer een stuk rustiger gebleven. Het trekt wel aan en de donderdag
is drukker dan bijv. de maandagen, maar ik heb nog steeds cabines voor mezelf ś morgens, heerlijk.
Voor mij zijn het vakantiedagjes, dus ik hoop dat de subsidies stand houden, anders wordt het luxeprobleem
opgelost door sluiting denk ik.  Jammer maar logisch wel.

Nee hoor , berendonck is niet echt prikkelarm .  Ik ben bij Devarana geweest in Den Bosch 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...