Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 december 2022


Donder

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei bumperjim:

De pelletkachel staat hier te blazen richting de 20 in de huiskamer. Al het andere staat uit, alleen in de badkamer een heel klein beetje electrisch.

Ik ben ook bang voor vocht en schimmel daar waar het steenkoud blijft :( 

Daar ben ik wel een beetje jaloers op zoveel mensen met een kachel, die hebben we helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Etty:

Wij hebben een houtkachel, geen pelletkachel.  We maken er een sport van om het hele jaar gratis hout bij elkaar te zoeken wat in de kachel kan.  

Haha als het je voornaamste verwarming is dan mag je wel flink doorzoeken :) bij ons ging er bijna 10 kuub per winter doorheen, toen had ik er genoeg van en ook van het roet en alles. Pellets stookt veel fijner en het ding schakelt zichzelf in om 6 uur :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Etty:

 ik woon in een rijtjeshuis en ze zien me al aankomen als we de hele dag zouden gaan stoken.  

 

 

Hier doen ze dat gewoon, alleen in Parijs is het verboden. Dan kan je ook meteen een wasdroger kopen want de was buiten laten is dan geen optie. Of je moet al van verbrande eikenlucht houden.

Ik heb het verder wel redelijk geisoleerd ook, allemaal zelf moeten doen. Vorig weekend de warmwaterboiler helemaal rondom geisoleerd met steenwol. Als je daar je hand achter steekt is het hardstikke warm. Allemaal warmte die we vroeger kwijtraakten. Little by little...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...