Spring naar bijdragen

Lichte hoofdpijn na stoppen alcohol


Felix1968

Aanbevolen berichten

Lieve lezers,

Inmiddels 6 weken zonder drank. Hulde daarvoor en de zucht naar de boozz is goed verdwenen, ondanks wat sociale gezelligheden. Ik dronk gemiddeld 40 units alcohol per week. En ik heb lang gedronken. Ik ben doorlopend erg moe maar slaap inmiddels redelijk tot goed af en toe maar ik heb gedurende dag n hele irritante lichte hoofdpijn. Ik heb namelijk nooit hoofdpijn ook niet toen ik dronk. Dus mijn vraag is : is dit normaal en moet ik hier even doorheen? Ik weet dat het lang kan duren voordat je je echt opvallend beter gaat voelen met meer energie! Misschien ben ik wat ongeduldig maar heb graag jullie feedback

Een nuchtere groet

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is normaal Felix, gemiddeld? Maar niemand is gemiddeld.
Het kan een ontgiftingsverschijnsel zijn, maar ook iets van stress
(en positieve stress is ook stress). Je zou eens op yerba maté  kunnen googlen
en dat proberen, het is een thee die de detox kan helpen, en die kun je zonder gevaar drinken.
Maar je kunt het ook aanvaarden, het zien als een reminder, dat je systeem nog hard aan het werk is.
Je hebt lang gedronken schrijf je. Gun je lichaam en geest de tijd om te resetten. Komt er geen verbetering
dan misschien eens een algehele check up via de huisarts? Soms is iets èn èn. alcoholgerelateerd + ???
maar de hulde staat, 6 weken verdient een grote pluim op je hoed. gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...