ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Zojuist zei niks: @Renee80 vergiste zich @ikkanhet ik was het die vroeg of @Spirit haar zus er al was. Ok ik dacht al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 De pijn in mijn arm, schouder.Maar ben ook gewoon moe.Moet er maar eens aan toegeven en hond uitlaten en op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Doe maar @Spirit. Pas op jezelf en doe niets waar je spijt van krijgt. Ook niet met je zus. Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Ik ga ook slapen. De dag was lang. Hard gewerkt. Nu heerlijk slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 12 uur geleden zei Lika: Doe maar @Spirit. Pas op jezelf en doe niets waar je spijt van krijgt. Ook niet met je zus. Houd vol! Dat bedoel ik.Het triggert altijd, als mijn zus er is. Maar ik herken mijn valkuilen nu zo onderhand wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ik weet dat het triggert als je zus er is. Maar dit kun jij!! Be strong woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden