Wilhelmina Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Op 12-10-2022 om 11:17 zei Renee80: @karin123 nee, ik woon in België op ongeveer 30 km van Antwerpen Je maakt me wel nieuwsgierig? Dacht je me te kennen? Renée is niet mijn echte naam, of toch wel maar het is mijn tweede naam. Karin 123 Hoe gaat het met jou en je hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Zojuist zei Wilhelmina: Karin 123 Hoe gaat het met jou en je hond Met mijn hondje gaat het goed is zo lief Karin slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Wat is dit nu weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Laat toch gaan, druktemaker die je bent. Wat maakt jou dat nou uit? Anders maar naar t enge bos, oh nee, kom je net weg. detochwelntûtsjegevende Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 13 uur geleden zei Hadocque: Laat toch gaan, druktemaker die je bent. Wat maakt jou dat nou uit? Anders maar naar t enge bos, oh nee, kom je net weg. detochwelntûtsjegevende Ja, nee daar verdwaal ik altijd. Eng wel. Heb net het goeie padje terug gevonden geloof ik. Niet omkijken en stug doorlopen maar weer dan. Dikke foar dy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden