Ivy86 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Hallo...ik ben Ivy 35 jaar en heb last van jeugdtrauma's die eigenlijk het afgelopen jaar de kop zijn op komen steken. Vroeger kon ik prima met drank omgaan maar ik ben 5 jaar geleden geholpen aan een gastric bypass en als ik zo terugkijk is sinds die tijd de rem weg....ik ben vorig jaar gestopt met drinken omdat ik altijd overal een feestje van maakte en dat als reden gaf te kunnen drinken. Nu was het iets te vaak dat dat eindigde in veel verdriet en emotie, vandaar dat ik gestopt was. Nu was het eens in de zoveel weken dat ik last kreeg van die traumas en dan was er geen houden aan, dan voelde ik me niet goed genoeg en liep ik ook wel een aantal keer dronken over straat .... Dus het traject bij Tactus gestart en bijna afgerond, blijft pittig. Volgende week voor het eerst schema therapie en hoop daarmee de onverwerkte trauma's eindelijk te verwerken. Wat ik wel heel moeilijk vind is dat ik er tegen veel mensen best open in ben geweest maar dat je het dan alsnog als een mes in je rug terug krijgt omdat ik een "voorbeeldfunctie" in een vereniging heb en er geruchten zouden zijn.....werd me gister even meegedeeld en dat vreet aan me. Het is dus nooit een dagelijks ding geweest maar alsnog een groot ding in mijn leven. Liefs Ivy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Welkom @Ivy86 Hoop dat je je hier thuis gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 15 minuten geleden zei Berkje: Welkom @Ivy86 Hoop dat je je hier thuis gaat voelen. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 welkom Ivy, je komt van ver en je bent al ver gekomen. Eerst jouw therapie maar eens echt afronden en wie weet hoef je je daarna niet meer om anderen te bekommeren w.b. jouw drankverleden. Nu is nu en voor straks gaat je wereld er gezonder uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 september 2022 Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 Goedemorgen Ivy!! Fijn dat je er bent we doen het hier samen...welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 11 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 8 uur geleden zei lady jane: welkom Ivy, je komt van ver en je bent al ver gekomen. Eerst jouw therapie maar eens echt afronden en wie weet hoef je je daarna niet meer om anderen te bekommeren w.b. jouw drankverleden. Nu is nu en voor straks gaat je wereld er gezonder uitzien. Precies, ben er klaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 11 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 4 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen Ivy!! Fijn dat je er bent we doen het hier samen...welkom Dankjewel, dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Welkom @ivy Fijn dat je ons hebt gevonden en wat goed hoe je het al hebt aangepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 12 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Dankjewel! Toen ik het erkende dacht ik gelijk wat mee doen anders word het van kwaad tot erger....maar wat ik al zeg als je open en eerlijk bent dan word het nog tegen je gebruikt. Liefs Ivy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Alleen als jij dat laat gebeuren @Ivy86. Hoe langer je op de 0 blijft qua drank, hoe meer grip je krijgt op je eigen grenzen. En dat werkt door naar anderen. Voet bij stuk houden dus. Het gaat om nu en je toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 12 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Dankjewel lady Jane ....daar zeg je wat! Zo is het wel....het voelt nu rot maar de tijd komt eraan dat er niks meer gezegd kan worden omdat ik het op een rijtje heb. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Dat wordt elke dag beter @Ivy86, je kent het spreekwoord vast wel, over dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat. Hoe langer je laat zien hoe je nu bent en wat je presteert, hoe meer mensen je weer op waarde kunnen schatten. Goed dat je met je trauma's aan het werk gaat, het kan zoveel verlammen en zo lang je leven verknoeien. Heel veel succes. En welkom ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 12 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Dankjewel voor je bericht @Quinn, Dat is ook zo, en soms heb je dan gewoon net de juiste woorden nodig of gesprek waardoor je je al een stuk beter voelt...bedankt!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Het gaat je lukken Ivy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 1 uur geleden zei Baskeman: Het gaat je lukken Ivy!!! Dankjewel! Gaat ook lukken en jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 1 uur geleden zei Ivy86: Dankjewel! Gaat ook lukken en jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden