Spring naar bijdragen

Even voorstellen..


Ivy86

Aanbevolen berichten

Hallo...ik ben Ivy 35 jaar en heb last van jeugdtrauma's die eigenlijk het afgelopen jaar de kop zijn op komen steken.

Vroeger kon ik prima met drank omgaan maar ik ben 5 jaar geleden geholpen aan een gastric bypass en als ik zo terugkijk is sinds die tijd de rem weg....ik ben vorig jaar gestopt met drinken omdat ik altijd overal een feestje van maakte en dat als reden gaf te kunnen drinken. 

Nu was het iets te vaak dat dat eindigde in veel verdriet en emotie, vandaar dat ik gestopt was.

Nu was het eens in de zoveel weken dat ik last kreeg van die traumas en dan was er geen houden aan, dan voelde ik me niet goed genoeg en liep ik ook wel een aantal keer dronken over straat .... Dus het traject bij Tactus gestart en bijna afgerond, blijft pittig.

Volgende week voor het eerst schema therapie en hoop daarmee de onverwerkte trauma's eindelijk te verwerken.

Wat ik wel heel moeilijk vind is dat ik er tegen veel mensen best open in ben geweest maar dat je het dan alsnog als een mes in je rug terug krijgt omdat ik een "voorbeeldfunctie" in een vereniging heb en er geruchten zouden zijn.....werd me gister even meegedeeld en dat vreet aan me.

Het is dus nooit een dagelijks ding geweest maar alsnog een groot ding in mijn leven.

 

Liefs Ivy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei lady jane:

welkom Ivy, je komt van ver
en je bent al ver gekomen.
Eerst jouw therapie maar eens echt afronden
en wie weet hoef je je daarna niet meer om anderen
te bekommeren w.b. jouw drankverleden.
Nu is nu en voor straks gaat je wereld er gezonder uitzien.

Precies, ben er klaar voor:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt elke dag beter @Ivy86, je kent het spreekwoord vast wel, over dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat. Hoe langer je laat zien hoe je nu bent en wat je presteert, hoe meer mensen je weer op waarde kunnen schatten. Goed dat je met je trauma's aan het werk gaat, het kan zoveel verlammen en zo lang je leven verknoeien. Heel veel succes. En welkom ook natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...