Yvonne Geplaatst 25 juni Rapport Share Geplaatst 25 juni 2 uur geleden zei Lika: Examen gehad . Fijn dat dat achter de rug is. Heb een ontsteking bij de wortel van mijn kies. Woensdag is bij de spoedtandarts kies getrokken en toen is de wortel afgebroken. Nu dus aanstaande woensdag kaakchirurg. Blergh… Oei, dat is minder Lika, ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt de komende dagen.... En fijn dat het examen achter de rug is... geslaagd mag ik hopen? 1 uur geleden zei Lika: Weet iemand waar @Reacheren @Quinnzijn? Reacher heef corona, dat verklaart denk ik (voor een deel) haar afwezigheid. Quinn is al een paar weken afwezig helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni Rapport Share Geplaatst 25 juni Zo, en nu duik ik mijn bed in lieve luitjes... Trusten en tot morgen.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni Slaap lekker, @Yvonne! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 juni Rapport Share Geplaatst 25 juni (bewerkt) Ben ik de enige die nog aan het werk is? Nee, heb net besloten dat ik het belangrijkste allemaal wel gedaan heb. De was en vaatwas kunnen morgen tussendoor ook wel draaien, de rest is gedaan. Het is mooi geweest voor vandaag. 25 juni bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni Gewoon stoppen @Remi1, idd genoeg gedaan. Slaap lekker! Ik vertrek ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni Rapport Share Geplaatst 25 juni @Yvonneik weet nog niet of ik geslaagd ben. Hoor ik hopelijk deze week. Tjee, @Remi1wat heb jij veel gedaan! ik ga proberen te slapen . Hoop dat jij ook slaapt @nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni Dat hoop ik ook, @Lika! Eerlijk gezegd durf ik niet zo goed naar bed nu, ben bang voor alweer die rusteloze benen en alle andere ongemakken.. Ik hoop dat je geslaagd bent, Lika!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni Nu echt weg. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni Rapport Share Geplaatst 26 juni 7 uur geleden zei nancy: Dat hoop ik ook, @Lika! Eerlijk gezegd durf ik niet zo goed naar bed nu, ben bang voor alweer die rusteloze benen en alle andere ongemakken.. Ik hoop dat je geslaagd bent, Lika!! Werken de medicijnen niet goed meer voor de RLS? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni Daar heb ik geen medicijnen voor @ikkanhet. Ik heb het ook niet vaak gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juni Rapport Share Geplaatst 27 juni Op 26-6-2022 om 08:35 zei nancy: Daar heb ik geen medicijnen voor @ikkanhet. Ik heb het ook niet vaak gelukkig. Ow ok ja ik kan niet zonder. Fijn dat het jou zonder lukt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden