ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 4 minuten geleden zei bolletje: Ik slaap, sinds ik melatonine slik, stukken beter. Word wel vaak wakker door m'n schouder. Maar daar wordt aan gewerkt. Dank je voor je vraag lieverd. Moet ik ook eens proberen heb die ook nog liggen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Lekker heh. Remi1, Reacher, nancy en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Deze kijkt stiekum, sociaal dier, hè. dedomelafan karin123, Remi1, Bob en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Zou ook foto plaatsen van de hond maar dat wil niet, bestand te groot. Vandaag regen en regen op de boot. Ik vind dat niet erg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 10 minuten geleden zei Remi1: Zou ook foto plaatsen van de hond maar dat wil niet, bestand te groot. Vandaag regen en regen op de boot. Ik vind dat niet erg hoor. Dan de foto eerst naar je mail sturen en erna hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Wat een drukte. Heb vakantie hé. Geloof me maar dat hij gewoon ook af is, net als Had z'n poes en hondtie. 8 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Onze lieverd. 8 juni 2022 bewerkt door ikkanhet nancy, Bob, Remi1 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Bij mij vraagt als ik ‘n bestand plaats het gebeuren al naar het formaat. Doe je dan normaal, indien mogelijk, pikt ie het wel. Dan nog insert. nkindkanalleenprecieszoalszehetbeschikthebbendewasdoen nancy en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Onze lieverd. Volgens mij is ie bij jullie blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ik heb de was dus vandaag niet gedaan. Geen zin an. Daarom blijven we morgen nog maar een dag extra in deze haven. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Is die niet te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Jawel hoor. Niet te kopiëren dat kreng! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 O Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Wat gezellig. Dat moet je delen hé. Vang! Knakworst. @ikkanhetmag 2. 8 juni 2022 bewerkt door Remi1 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) En ik dan? 8 juni 2022 bewerkt door Hadocque karin123, Remi1, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 2 minuten geleden zei Hadocque: En ik dan? * trekt nog een blikje worstjes open* Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Lekkere worst Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Dit riekt naar het oude ‘geiten’! Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Mijn knakworstjes zien er toch wel wat anders uit @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 1 minuut geleden zei Remi1: Mijn knakworstjes zien er toch wel wat anders uit @ikkanhet Ja je hebt ze in alle soorten en maten. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Worstebrotenworstjes wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Krijg er nog honger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Mosterd bij. Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Een worstenbroodje voor @Hadocque Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Oeioeioei, nu ga ik straks weer aan de leverworst! Adverteren doet begeren. En worstebroodjes heb ik niet op voorraad. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden