bolletje Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Goeie morgen, Zoooooo erg vroeg dus de meesten van ons slapen nog, dus zal ik zachtjes doen. ik moet vandaag een darmonderzoek laten doen. heb wat drankjes moeten drinken gisterenavond, en vannacht constant naar de wc. ben nu bezig met de laatste zakjes. Getverderderrie wat een vies spul. Dat moet je met een halve liter vocht drinken binnen een half uur en daarna nog een halve liter water. Maar de tijd dat ik dat makkelijk weg zou krijgen is al lang geleden. Maar goed we zullen zien. Als ik problemen krijg in de taxi is het niet mijn schuld. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Sucses met het onderzoek vandaag bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Heel veel succes, @bolletje. @Reacher was net ietsje eerder met haar draadje en ze heeft een dagpact geopend. Zullen we daar verder gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden