Lieke7777 Geplaatst 13 april 2022 Rapport Geplaatst 13 april 2022 Dat is even doorzetten, het gaat voorbij . Clivia reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Geplaatst 14 april 2022 Ik blijk 3 clivia's buiten te hebben staan, dankzij plaatje van Oskar kwam ik daar achter die hebben ook veel water nodig, anders verleppen ze♥ (voorheen dacht ik steeds aan zuster Klivia als ik jouw naam las☺)
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Geplaatst 14 april 2022 volgens mij een lelie Robertero, google maar, kan ook de foto op google plaatsen
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Geplaatst 14 april 2022 mij lukte het niet met de foto gek genoeg eerder lukte dat wel maar laptop is beschadigd dus kan daar aan liggen
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Geplaatst 14 april 2022 in de rechterkolom zie je ze naast elkaar, clivia heeft grote bladen en kleinere bloemen
Clivia Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Geplaatst 19 april 2022 Het gaat niet zo goed helaas. Ik had een hele goede start maar sinds het weekend ben ik weer teruggevallen. Ik voelde me erg alleen. Maar vandaag weer een start gemaakt. Ik baal ervan dat het zo moeilijk is......
Lonster Geplaatst 19 april 2022 Rapport Geplaatst 19 april 2022 Vandaag op 0. Neus vooruit. Zet um op Clivia, nu doorzetten. Clivia reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Geplaatst 19 april 2022 Hoi Clivia , knietjes afvegen en kroontje recht . Alcohol de baas worden gaat niet over terug vallen maar over steeds weer opstaan en niet blijven liggen . Succes en sterkte Clivia reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden