Foxy Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Goedemorgen en allemaal een mooie dag gewenst. Ik merk dat de oorlog in Oekraïne mij erg bezig houdt en vind het verschrikkelijk om te zien. Het komt hard bij me binnen. Die arme mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Tja Foxy, en dat door één man met z'n vriendjes. Onder het mom van z'n landgenoten beschermen, maar die wonen daar ook. Maar goed, van de andere kant is er overal wel ergens oorlog. Ik geloof niet dat er een wereldoorlog komt. Ben je daar bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Ik geloof ook niet dat er een nieuwe wereldoorlog komt. Maar het verdriet van de mensen en hun wanhoop en angst raakt me. Er is idd op meer plekken in de wereld oorlog en dat komt ook in het nieuws. Maar ik denk dat deze oorlog voor mij een overload aan beelden zijn. Ik ga het zoveel mogelijk vermijden. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos1971 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Ik begrijp je heel goed Foxy. Ik kan zo weinig hebben, dat ik niet meer naar het nieuws kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Dat is het beste om niet meer te kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 @Wilhelmina Wat ben je stil. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 En @Roosje41? Jij bent ook zo stil. Ik hoop dat dat een goed teken is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 28 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2022 Op 27-2-2022 om 13:33 zei Foxy: En @Roosje41? Jij bent ook zo stil. Ik hoop dat dat een goed teken is!! Hi Foxy, ja hoor geen nieuws is in dit geval goed nieuws. Met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 2 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Dat is goed om te horen @Roosje41! Met mij gaat het wel. Het kon beter maar zeker ook slechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Op 27-2-2022 om 13:33 zei Foxy: @Wilhelmina Wat ben je stil. Hoe is het met je? Lieve Foxy ik ben overspannen en depressief ik heb zoveel meegemaakt liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 ik ga wel met mijn hondje wandelen en heb hulp vanmiddag in de zon gezeten ik wens jullie het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Op 2-3-2022 om 07:15 zei Foxy: Dat is goed om te horen @Roosje41! Met mij gaat het wel. Het kon beter maar zeker ook slechter. Kleine stapjes Foxy. Kleine stapjes. De oorlog houdt mij ook bezig. Ik ben geraakt door al die organisaties die zich massaal terugtrekken uit Rusland. Geraakt door Elon Musk, die met al zijn eigenaardigheden zorgt voor internet in de Oekraïne. Tegelijkertijd heb ik gekeken of we de jodium pillen in huis hebben. Militair ingrijpen kan niet, want dan starten we een 3e Wereldoorlog. Die narcist hoeft maar 1 druk op de knop te doen. Bah… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Roosje die narcist kan dat niet alleen hoor!!!!!!!!!!! Er zijn 8 mensen die een aparte code hebben die niemand anders weet ook Poetin niet, ze weten het zelfs niet van elkaar. Er zijn er bij die niet drukken, dus geen zorgen wijfie. De man graaft z'n eigen graf. Ik denk dat hij van binnenuit een keer overhoop geschoten wordt. Maar hij heeft z'n beste tijd gehad, geloof me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marlous Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Goedemorgen , Mag ik iets vragen over benzo afbouw die niet goed is gegaan ... ik ben nieuw hier weet niet of ik op de juiste wijze hier doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Erg om te lezen @Wilhelmina. Maar wel goed dat je hulp hebt en toch naar buiten gaat met je hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Hallo Lieve mensen alles goed heel veel liefs groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Ja hier alles goed Wil en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden