ikkanhet Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 2 uur geleden zei Tatum: Komende donderdag op Net5 om 20.30 uur: slokje teveel. Over bekende Nederlanders open over hun drankgebruik. , Heb het al ingesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedenavond. Gisteren weer gezwommen en nu doet mijn teen erge pijn en is dik. Staat wrs. geheel los van elkaar. Het zwembegin is gemaakt, trots. Lonster en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 1 uur geleden zei Pulluptomybumper: Gebeten door een karper? Of was het binnen zwemmen? Binnen. Ik denk dat er geen oorzakelijk verband is. Van de zomer gaan we trouwens naar Frankrijk. Zo veel zin in. Aan een meer waarin karpers zwemmen: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Wat heerlijk @Lika. Ik heb sinds corona ook het (buiten) zwemmen ontdekt toen de sportscholen dicht waren. (Buitenbad was open). Nu de sportscholen weer open zijn blijf ik ermee doorgaan, vind het bijna een soort meditatie, nergens aan denken en alleen maar vooruit met dat kabbelende geluid van het water. Soms als ik het erg koud heb, zeg ik gewoon tegen mezelf: het is maar kou. sowieso heeft deze periode me ook positieve dingen gebracht: interessante online cursussen en wandelen, waardoor ik een vriendin die ik wat minder zag nu weer vaker zie. Heel blij dat alcohol geen rol meer speelt in mijn leven, denk dat ik deze dingen allemaal niet had ontdekt en dat ik deze periode had aangegrepen om flink door te drinken. 22 januari 2022 bewerkt door Rosee Lika, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden