Yvonne Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 En van veel recentere datum: Blauwe plekken van Anke de Vries, hoewel dat ook al dateert van 1992.... waar blijft de tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Klopt @Yvonne het was niet Cruijff. Jij bent Reacher en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 17 uur geleden zei Yvonne: Het was vast Cruijff niet.... maar geen flauw benul @Quinn. Overigens zijn er aardig wat goede schrijvers van jeugdboeken, maar mijn favoriete jeugdboek blijft nog altijd 'De tuinen van Dorr' van Paul Biegel. En goeie grutjes... dat boek stamt al uit 1969.... ja, prachtige vertelling met Jouwewel en Mijneniet! En vergeet de pentekeningen van Tonke Dragt niet! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Quinn: Als ik nou terugkijknaar wie er toen schreef, vind ik dat Evert Hartman een eervolle vermelding verdient. ja @Quinn! Oorlog zonder vrienden heb ik zo vaak herlezen. 21 oktober 2022 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Joepie @Yvonne is ‘m. Spock vindt het ook helemaal leuk. Zie hem eens glunderen Yvonne en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 19 uur geleden zei Quinn: Klopt @Yvonne het was niet Cruijff. Jij bent In welke provincie ligt het gehucht Tranendal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Nee, ik zeg niks, echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pseudoniem Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Een Liedje geschreven ergens in de jaren '70 waarvan ik de naam van de artiest niet meer weet. 23 oktober 2022 bewerkt door Pseudoniem woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Op 22-10-2022 om 08:28 zei Yvonne: In welke provincie ligt het gehucht Tranendal? Okay, duurt te lang. Groningen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Tuurlijk, 'where else' .... Jij bent @Quinn 23 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Okay, deze kwam ik toevallig gisteren ofzo tegen. Wat is een bababroeikas en (bonuspunt) uit welke taal komt het woord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Suit afrikaanse couveuze? degokkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Verdorie, dat klopt. Plus bonus. Twee vragen @Hadocque Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Heb ik weer. In welke bond film is Dianna Rigg de weduwe van ‘n Italiaanse count die “killed himself in a Maserati”? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 At her majesty's service? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Secret, maar ik reken m helemaal goed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Yesss ‘Why can't we pick our own colors?’ Gesproken door één van de mooiste mannen die ik ken. Vooral op zijn huidige leeftijd. Vroeger was hij meh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Niet deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Dat is ‘m inderdaad niet, je hebt helemaal gelijk @Quinn. Jij bent. Haha, die werkt inderdaad goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Het was mr. Pink in reservoir dogs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 You met me at a very strange time in my life. Extra waardering voor een plaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Op 28-10-2022 om 12:19 zei Hadocque: Steve Buscemi is van binnen mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Op 28-10-2022 om 11:34 zei Quinn: You met me at a very strange time in my life. Extra waardering voor een plaatje. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Ik geef de beurt aan … @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden