Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 En later op de Heerestraat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Wijsheid begint met verwondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 en eindigt met twijfel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Of vertwijfeling. Maareh… van wie is het citaat? Als bonushint: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Jouw kat, Socratus! De onze is al dik 17, klein maar going strong. Wel ietwat dement, lijkt t. Volgens mij is ie nog zo fit omdat z’n dieet voor n groot gedeelte uit muizen, ratten en mollen bestaan heeft. En vogeltjes, moet ik toegeven. Da’s dan weer minder. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 17 is al hoogbejaard in katten jaren! Dat doen jullie goed Die van mij komen gelukkig niet met vogeltjes thuis. Wel met muizen. Die ze dan levend loslaten in huis. Mijn grote rode wonder is rond de vijftien. De baas van de buurt. Maar bijna met pensioen. En nooit met muizen thuisgekomen. Daar is hij te waardig voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Maareh.. ik heb wel door dat je me probeert af te leiden met kattenverhalen Huphup met een vraag. Mag ook muziek zijn. Alleen ga ik wel bijna slapen dus neem de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Je kunt t aan zn oren zien. Alhoewel onze ouwe Pimmetje ze er echt op latere leeftijd half bij had hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Ok, muziek: the road we have travelled has come to an end Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Voor Rietsj: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Op 20-4-2022 om 21:44 zei Hadocque: Ok, muziek: the road we have travelled has come to an end Er wordt geen road ge-end Ik ken het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Op 20-4-2022 om 22:20 zei Hadocque: Voor Rietsj: Ze ziet er nog goed uit, wat een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Als we toch dwars door elkaar gaan Old soldiers never die, They simply fade away Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Op 22-4-2022 om 21:48 zei Quinn: Old soldiers never die, They simply fade away Ik kende de uitdrukking niet, heb hem dus even opgezocht, hij is van Generaal Douglas MacArthur toen hij afscheid nam. Maar het is ook een nummer dat door diverse artiesten met diverse teksten is uitgebracht. En zo leer je er weer aardig wat bij op een gure zondagmiddag.... Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Jeugdsentiment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Op 20-4-2022 om 21:44 zei Hadocque: the road we have travelled has come to an end En nog meer jeugdsentiment Jane (deze heb ik ook maar even opgezocht:) Hadocque en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 En dan maar gelijk een nieuwe 'vraag': 'And see the tree how big it's grown'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) But friends........?? And honey I miss you.... (En mn goed werkende hersens ook) 29 mei 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 yesss, jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Nee want ik weet niet van wie het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Laat staaneen nieuwe vraah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Bejje ook op je brilletje gaan zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 27 minuten geleden zei Hadocque: Bejje ook op je brilletje gaan zitten? O Jezus nee hè @lady jane! Ik sla voor zestig personen leesbrilletjes in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 ik ben kippig voor ver weg maar de enige zonder leesbril nog vd familie klein chroombookje hier tijd voor een nieuwe laptop Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik maakte me echt even zorgen om je. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden