Yvonne Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Yvonne heeft hem! Yessssss 5 minuten geleden zei Quinn: Ja maar ho even, niemand heeft nog gezegd dat dit The Raven is! Ik had geen idee Quinn, maar zie nu dat het van Poe is. Heb in een ver verleden met veel plezier boeken van hem gelezen.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 9 minuten geleden zei Reacher: Yvonne heeft hem! Een nieuwe: 'When I was small, and christmas trees were tall' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Edgar Allen Poe is lokaas voor @Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Maar die hapte niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Zojuist zei Quinn: Maar die hapte niet. Nevermore Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Die van jou weet ik niet @Yvonne Dr. Seuss? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Moest even opzoeken wie dr. Seuss is/ was ..... Nee dus, niet goed, maar ik ga wel even op zoek naar de boeken van hem, ben benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 "It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Voortbordurend op het thema. Van wie is deze pijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 13 minuten geleden zei Reacher: Gotsamme... wiesdattan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Zojuist zei Kohtje: Gotsamme... wiesdattan? Faulkner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Of bedoel je de pijp want ik weet niet hoe die heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Krek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Ik mis Maarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 14 minuten geleden zei Oskar: Nog maar één dan. En dan stop ik. Anders wil ik ook een pijp en een snor. Monty Python toch? Wil je ook die mooie jurk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 6 minuten geleden zei Quinn: Ik mis Maarten. Mooi niet! En je geeft hem ook geen pijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 ik maak de grap niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 *misprijzende blik* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 15 hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Hierbij de koning van de misprijzende blik. Met de volgende vraag. Van wie is hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 You too easy. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 That’s what she said. Jij bent. Of iemand anders met een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Four fried chicken and a coke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden