Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Reacher: Very impressive! Ben. Ben ik.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jij bent het, inderdaad. 😁 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Categorie film, we blijven gewoon even hangen in de bioscoop. Titel van de film en een plaatje van de hoofdrolspeler(s). "Do you know what humans call stupid people who can't think for themselves? Sheep!"
Reacher Geplaatst gisteren om 19:42 Rapport Geplaatst gisteren om 19:42 Ik heb m niet gezien dus gokje: Black sheep? Plaatje natuurlijk : 😇
Reacher Geplaatst gisteren om 19:46 Rapport Geplaatst gisteren om 19:46 Maar juiste hoofdrolspelers? 🤓
Quinn Geplaatst gisteren om 19:48 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:48 Soort van, soort van. Kusje voor de moeite, maar je antwoord is fout. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Helaas nee, ook niet. Veel recenter.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niemand? Het was deze. Maar je mag nog met de titel komen.
Reacher Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Ik heb al gegoogled, dan mag het niet meer..
Quinn Geplaatst 35 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Op 20-1-2022 om 16:59 zei Quinn: Okay, wellicht tijd voor een nieuw spelletje? Met een beetje vaart als het lukt, dus de bal heen en weer gooien mag. @Reacher regels beter lezen 😉
Reacher Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden The Sheep Detectives Ik ga er zéker naar kijken! Even nadenken over een volgende, wordt morgen denk ik. Of wil jij @Lika?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden