Hadocque Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Geplaatst 19 januari 2023 Wie is/was vaak de vaste tekstschrijver van deze Elton?
Koala84 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Geplaatst 19 januari 2023 Ik weet m maar geef graag iemand anders de kans
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kijk nou wat ik vond! "Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead." Naam serie en nummer hoofdpersoon graag. En als altijd, plaatjes krijgen extra punten.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb keurig gewacht. Maghetmaghetmaghet?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En ik doe een wilde gok en zeg Dave Tennant 😏
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat kan ik niet goed rekenen zonder plaatje @Reacher
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn eerste gedachte was Clint Eastwood in één van de Dirty Harry films.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Quinn: Dat kan ik niet goed rekenen zonder plaatje @Reacher Ik had toch een plaatje! Maar jij wil je weer verlekkeren aan je held. Quinn reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei Reacher: Had ook gekund Sanity Ja die had een tekst van: I know you wonder did I fire 5 or 6 rounds you punk.... Geweldig die nostalgie. Vond jaren 70 en 80 films toch eigenlijk wel beter.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Daar zaten wel goeie bij, idd. Maar nu ook.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar waar blijft de volgende vraag? Iedereen te moe (iedereen) of te emotioneel (ik)?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geeft Q kus op voorhoofd. Komt ‘ie! Iedereen is trots op wat hij goed doet, en niemand is trots op wat hij niet goed doet Wie? En foto *zwijmel*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden