Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 nou, fijne avond allemaal, morgen beter karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ach @Artemis maak het niet groter dan het is (spreek ik ook tegen mezelf). Het was gewoon een kleine woordspeling op de woorden van bumperjim, niet meer dan dat. Uiteraard ben ik iedereen hier, en zeker ook jou ih bijzonder, heel dankbaar voor de steun. Vandaag drink ik niet. Stom hè dat het zo rot voelt nu. Een bad een dekentje een theetje. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 37 minuten geleden zei Artax: Koude kalkoen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 38 minuten geleden zei Musashi: Ach @Artemis maak het niet groter dan het is (spreek ik ook tegen mezelf). Het was gewoon een kleine woordspeling op de woorden van bumperjim, niet meer dan dat. Uiteraard ben ik iedereen hier, en zeker ook jou ih bijzonder, heel dankbaar voor de steun. Vandaag drink ik niet. Stom hè dat het zo rot voelt nu. Een bad een dekentje een theetje. Je hebt helemaal gelijk. Het zat me niet lekker en daarom kom ik tegen alle regels in via mijn mobiel inloggen. Ook die weet mijn wachtwoord Jij verdient zelf alle credits Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Het is wel de beste manier, gewoon zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ik had Champix, nicotine kauwgom, nicotinepleisters én ik was via mijn werk (groepstraining) gestopt. Allemaal tegelijk. Ik herkende me enorm in Patsy van Absolutely Fabulous nancy, Hadocque en Artemis reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 En toch deed ik het zelf, dat stoppen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Dus inmiddels is gebleken dat ik niet goed ben in recht zagen. Het tafelblad is van 1 60 naar 1.20 gegaan. Mijn benen passen nog net tussen de schragen. Lika, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Morgen naar huis. Mooie wandeling gemaakt. Veel zeehonden gezien. dit was de eerste keer dat ik met oud en nieuw weg was. Smaakt naar meer. Wat heeft deze week me goed gedaan! nancy, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Welterusten iedereen, op naar een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Wat is er met de buren? vroeg Spirit Ik schreef en voel dat ik het maar beter bij gisteren kan laten. het is een groot onderwerp en maakt teveel los. Houd het klein, het zijn maar buren. Die kan ik niet veranderen. Wel kan ik mezelf veranderen KMW Serenity, Grant me Serenity Vind ik heel moeilijk, veel last van mezelf vooral 3 januari 2022 bewerkt door Artemis herschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 8 uur geleden zei Jessje: Welterusten iedereen, op naar een nieuwe dag Zo is dat, een nieuwe dag, helemaal fris en schoongeregend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden