Spring naar bijdragen

Zondag 2 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ach @Artemis maak het niet groter dan het is (spreek ik ook tegen mezelf). Het was gewoon een kleine woordspeling op de woorden van bumperjim, niet meer dan dat. Uiteraard ben ik iedereen hier, en zeker ook jou ih bijzonder, heel dankbaar voor de steun. Vandaag drink ik niet. Stom hè dat het zo rot voelt nu. Een bad een dekentje een theetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Musashi:

Ach @Artemis maak het niet groter dan het is (spreek ik ook tegen mezelf). Het was gewoon een kleine woordspeling op de woorden van bumperjim, niet meer dan dat. Uiteraard ben ik iedereen hier, en zeker ook jou ih bijzonder, heel dankbaar voor de steun. Vandaag drink ik niet. Stom hè dat het zo rot voelt nu. Een bad een dekentje een theetje.

Je hebt helemaal gelijk.  Het zat me niet lekker en daarom kom ik tegen alle regels in via mijn mobiel inloggen.  Ook die weet mijn wachtwoord :rolleyes:

Jij verdient zelf alle credits :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er met de buren? vroeg Spirit

Ik schreef en voel dat ik het maar beter bij gisteren kan laten. het is een groot onderwerp en maakt teveel los. Houd het klein, het zijn maar buren. Die kan ik niet veranderen. Wel kan ik mezelf veranderen KMW 

Serenity, Grant me Serenity 

Vind ik heel moeilijk, veel last van mezelf vooral 

bewerkt door Artemis
herschreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...