Soberbunny3 Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Jessje de dag is bijna om! Hou vol, een theetje is ook lekker inderdaad.. Vorige week vrijdag was ik op dit uur 1 fles wijn verder. De volgende dag was ook weer balen en schaamte. En dan dat bijelkaar gedweilde lichaam, heel naar...ik heb met je te doen Je bent net zo belangrijk als alle anderen, jij mag ook gewoon een fijne dag hebben, op naar morgen Jessje en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 22 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Weer terug op dag 2. Gister niks gedronken terwijl we ook nog uit eten zijn geweest. Eergisteren had m'n man helaas weer een fles gekocht en kon ik de verleiding dat het er stond niet weerstaan. Nu afgesproken dat het echt klaar is. Anders moet ik elke keer weer overnieuw beginnen. Gelukkig is de vakantie nu weer voorbij en mogen we weer aan het werk. Op tijd naar bed en optijd eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 51 minuten geleden zei Jessje: Weer terug op dag 2...... Dit klopt niet. Gisteren was je terug op dag 1, maar dag 2 is niet terug maar VOORuit. Beetje positief mag je wel zijn, hoor. En houdt de titel van deze draad voor ogen. Het lukt je wel! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Hi Jessje, Hoe is je dag gegaan,hoe voel je je? 22 augustus 2022 bewerkt door Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden