karin123 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goedemorgen allemaal. Hier gisteren een beetje natte sneeuw. Ben voor het dekentje geslaagd, deze week maar eens heen brengen. Vandaag weer kans op natte sneeuw. Nou in een paar landen gaan ze vaccineren verplichten e/o boetes uitdelen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat hier in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Morning ladies, het hele coronagebeuren blijft deprimerend. Ben ook wel benieuwd of ze het vaccineren verplicht gaan stellen. Ga vandaag beginnen met de tips van Bolletje. 2 x een uur ontspannen. Luisteren naar mijn lichaam. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goedemorgen Roosje. Probeer het maar die ontspanningsoefeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Hoe is het Roosje? Een beetje gelukt met rusten? In het begin vond ik het moeilijk en zonde van m'n tijd. Ik had wel wat leukere dingen te doen dan dat stomme rusten, maar nu vind ik het heerlijk. Het is voor iedereen goed ook voor niet pillengebruikers. Kaat wat ga jij vandaag doen? Wil wat kunnen pitten wijfie? In jij Pluizenbolletje? 4 december 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 4 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen allemaal. Heb gisteren de meterkast opgeruimd en dingen weggegooid, dat mag ik graag doen, weggooien. Bolletje vandaag, de kelderdeur en kelder afnemen en opruimen. Oh ja en naar het bos natuurlijk. Wat ga jij doen Bolletje? @Pluisje53heb je de taperingstrips al binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Hallo mensen vannacht goed geslapen gisteravond visite geweest het werd me teveel veel prikkels en heb het gezegd tegen de mensen dat het even te veel was vonden ze niet erg ik hou van visite maar effe niet ik wens jullie een fijne dag liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goed gedaan Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 12 uur geleden zei karin123: Goedemorgen allemaal. Heb gisteren de meterkast opgeruimd en dingen weggegooid, dat mag ik graag doen, weggooien. Bolletje vandaag, de kelderdeur en kelder afnemen en opruimen. Oh ja en naar het bos natuurlijk. Wat ga jij doen Bolletje? @Pluisje53heb je de taperingstrips al binnen? Ja uk heb ze binnen ga beginnen er mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 10 uur geleden zei Pluisje53: Ja uk heb ze binnen ga beginnen er mee Oh fijn Pluisje. Dan hoef je nu niet meer te vijlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 2 uur geleden zei karin123: Oh fijn Pluisje. Dan hoef je nu niet meer te vijlen. Nee klopt en dan hopen dat het nate gevoel uit mijn hoofd verdwijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden