fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Laat maar. Kan al niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Geen idee, ze zwijgen opeens! Misschien zijn ze uitgepraat. Ging precies ff heftig. Zoveel verloren energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Sarcasme valt moeilijk te lezen soms. Dus ik vraag me af of t dat is. Miss ook niet. Ben je aan t ventileren? Ventileren is ni slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Hmm..ik ben hier gewoon ff omdat ik me verveel. Niets bijzonders te vertellen. Ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goh, ik denk dat zij die hier al wat langer komen weten hoe ze met zulke aanvaringen moeten omgaan. Mag hopen dat ze niet ventileren. Leuk is t nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Ik kan jouw berichten aanpassen Maar miss is dat niet nieuw voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: Of doe eens vervelend. Goh, ik kan heel vervelend doen als je de juiste snaar vindt. Vandaag ben ik wat aan de luie kant. Je gaat al je best moeten doen om me warm te krijgen. Volgens mij ben je zo goed niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: Nee hoor, maar wel leuk voor de achterdochtige sfeer hier! Dat zijn natuurlijke reflexen als je je kwetsbaar opsteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 minuut geleden zei Bor: @Delarope is niet nieuw Fleurtje..toch al zeker net zo lang als jij en ik hier.. toch Delarope? Ah een oudgediende? Grappig. Kan je telkens opnieuw iemand ontdekken Wat ik zo gek vind is dat ik de schrijfstijlen niet herken. Maar goed..we zitten hier ook al ff. Kan niet iedereen herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Delarope: Ik heb me goed geërgerd aan borretje ja. Wie niet Sorry bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Schrijffout van mijne kant. Opstelt is met een t. Kzal t ni leren. Voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik zal nog es naar een youtube filmpje zoeken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) Gadver, ik word tegenwoordig zo vaak opgebeld door mensen die niet antwoorden als je opneemt. Waarschijnlijk weer van dat louche gedoe waar ze willen dat jij terugbelt. Ook al drie keer een sms vorige week dat ik geld terugkrijg van de vlaamse overheid. Duuuhhh... 15 november 2021 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Precies of die gaan mij daar een smske voor sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ja krijgen wij ook steeds die spam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Moet nogal een organisatie zijn want blokkeer telkens die nummers en ze blijven komen. Hoeveel mensen er waarschijnlijk toch nog mee weg zijn. Ze worden ook steeds beter. Maar goed, ik ga ff wat anders doen. Hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Beterschap @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 saudade; moest het even opzoeken, wat een mooi woord hier♥ weer een cirkel rond jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Droge afmelding welterusten rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden