Tatum Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Lieke7777: Mooi @Tatum dat je jouw dochter een andere kijk op relaties hebt kunnen geven in jouw opvoeding. Lieke, het is niet een kijk op relaties bij mij. Dat had ik nog wel in mijn leven kunnen wijzigen. Het is een enorme angst voor mannen die zich de baas over mij voelen in mijn eigen huis. 29 september 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 7 uur geleden zei Tatum: Lieke, het is niet een kijk op relaties bij mij. Dat had ik nog wel in mijn leven kunnen wijzigen. Het is een enorme angst voor mannen die zich de baas over mij voelen in mijn eigen huis. Voel je dat aan als een probleem? En is dat zo? Of is het alleen maar een gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 7 uur geleden zei Lieke7777: Probeer je ogen nog niet op de nazorg te richten en of je dezelfde fouten weer zal maken . Leef en denk vandaag en vandaag heb je niet gedronken, je hebt vandaag niet de zelfde fouten gemaakt omdat je in een veilige omgeving hier therapie op krijgt. En morgen is een nieuwe dag, blik niet te ver vooruit . Ik bedoelde wel meer, moest ik heel mijn leven kunnen opnieuw doen en weten wat ik nu weet. Dat ik toch weer dezelfde fouten zou maken. Ik moet nu vooral leren dingen / mensen los te laten en geen onmogelijke dromen najagen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 7 uur geleden zei Claudius: Voel je dat aan als een probleem? En is dat zo? Of is het alleen maar een gevoel? Het voelt als een fobie als ik thuis ruzie heb. Een groot deel is aangepraat. Ik heb de angst van mijn moeder - voor haar stiefvader - gevoeld de enige keer dat ik mijn opa ontmoette. Ik was te jong, wist niet waar de angst voor was. Zij was heel bang voor haar stiefvader, omdat ik het toen niet kon duiden werd het een angst voor alle mannen. Behalve dan de echte lieverds die nooit hun stem verheffen. Die kies ik dan ook. En toch ging het wel fout. Anders was ik wel bij iemand gebleven. Ik ben ook wel gewurgd zodat die vriend er zeker van was dat ik bij hem zou blijven. Maar ik blijf niet met angst leven. Dat kan ik niet. Ik heb hem toen een maand gegeven om een ander huis te zoeken. Dochter was toen nog heel klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Ik probeer het zo duidelijk mogelijk te omschrijven, maar het zijn fobie gevoelens. Niet als alles goed gaat, maar juist als er ruzie komt en je uit elkaar gaat. Het is erg moeilijk om daar tegen te vechten en geeft veel rust als ik alleen woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 (bewerkt) Ik heb als familie alleen mijn moeder. Nooit een man als vertrouwenspersoon gehad. Met mijn stiefvader kon ik nooit goed overweg. Die had alleen oog voor mijn moeder. Ik heb hem wel op mijn 13e mijn slaapkamer uitgeslagen toen hij me achterna kwam na een vreemde ruzie. Ik vertrouwde de situatie helemaal niet. 30 september 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Hier wil ik het graag bij laten. Het is een verleden wat mij gevormd heeft. Ik houd van mijn huidige leven met mijn werk, dochter en mijn vrijheid om eigen keuzes te maken. Lieke7777 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Dank je wel @Tatum voor je openheid . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 15 uur geleden zei Tatum: Lieke, het is niet een kijk op relaties bij mij. Dat had ik nog wel in mijn leven kunnen wijzigen. Het is een enorme angst voor mannen die zich de baas over mij voelen in mijn eigen huis. Je onafhankelijk heid is sterk aangeleerd met een bepaalde angst en een overleef stand waarin jij controle wilt houden , zeg ik het zo goed ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @Lieke7777ja, goed verwoord. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Dank U wel @Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden