karin123 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goede morgen allemaal. Hier schijnt de zon niet, tis donker. Wel goed geslapen. Wel veel stres weer zoals iedere dag, de adrenaline spuit door mijn aderen. Nou ja, het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 21 minuten geleden zei karin123: Goede morgen allemaal. Hier schijnt de zon niet, tis donker. Wel goed geslapen. Wel veel stres weer zoals iedere dag, de adrenaline spuit door mijn aderen. Nou ja, het is niet anders. Goedemorgen karin hier niet anders helaas ny ik die ophoging ben vergeten pakt de ad niet meer op zo benauwd en hartkloppingen vorige week had ik het nog niet zo dom geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Het komt wel weer goed @Pluisje53, het moet zich even weer zetten, heb geduld, doe ik ook, het is even niet anders. Wat zei de psychiater vorige week? Als je dat niet wilt vertellen ook goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei karin123: Het komt wel weer goed @Pluisje53, het moet zich even weer zetten, heb geduld, doe ik ook, het is even niet anders. Wat zei de psychiater vorige week? Als je dat niet wilt vertellen ook goed hoor Ik hoop het karin de psychiater zei dat die hem wel weer op pakt maar ik heb nu zulke hartkloppingen en zweten en benauwd en dat had ik vorige week nog niet nu de hele dag door hartkloppingen en dat trekt niet weg ben bang dat die hem niet meer op pakt en dat de klachten blijven mijn lichaam pakt heel slecht op en dan vergeet ik hem terwijl ik in opbouw was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zie de psychiater zegt het ook, vertrouw er maar op. Door zetten het trekt echt wel weer bij, je moet even weer wennen, de klachten zakken wel weer. Rustig aan. En niet weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 55 minuten geleden zei karin123: Zie de psychiater zegt het ook, vertrouw er maar op. Door zetten het trekt echt wel weer bij, je moet even weer wennen, de klachten zakken wel weer. Rustig aan. En niet weer vergeten Ja meis ik hoop her echt maar had geen hartkloppingen en zweten en benauwd nee neem hem nu wel iedere keer weer in meis stom van mezelf meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Geeft toch niks Pluisje, gewoon weer verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei karin123: Geeft toch niks Pluisje, gewoon weer verder gaan. Ja ik ga er weer mee verder en dan maar hopen dat die nog op pakt de medicijnen luisteren zo nauwkeurig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 @Pluisje stop met jezelf dom vinden, daar krijg je hartkloppingen en word je dom van karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 uur geleden zei bolletje: @Pluisje stop met jezelf dom vinden, daar krijg je hartkloppingen en word je dom van Doe ik bolletje ja die hartkloppingen zijn niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Pluizzzzzz als je hartkloppingen hebt wil dat niet zeggen dat je het aan je hart hebt wijfie wel dat je een hoop spanningen hebt. Wees niet bang voor hartklachten maar probeer iets te doen aan de spanningen. Ga b.v. zwemmen dat ontspant enorm, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden