Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 27-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei karin123:

Goede morgen allemaal. Hier schijnt de zon niet, tis donker. Wel goed geslapen. Wel veel stres weer zoals iedere dag, de adrenaline spuit door mijn aderen. Nou ja, het is niet anders.

https://www.paradijsvogelsmagazine.nl/wp-content/uploads/2014/07/tree-tunnels-tunnel-of-love-in-ukraine.jpg

Goedemorgen karin hier niet anders helaas ny ik die ophoging ben vergeten pakt de ad niet meer op zo benauwd en hartkloppingen vorige week had ik het nog niet zo dom geweest 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Het komt wel weer goed @Pluisje53, het moet zich even weer zetten, heb geduld, doe ik ook, het is even niet anders. Wat zei de psychiater vorige week? Als je dat niet wilt vertellen ook goed hoor:rose:

Ik hoop het karin de psychiater zei dat die hem wel weer op pakt maar ik heb nu zulke hartkloppingen en zweten en benauwd en dat had ik vorige week nog niet nu de hele dag door hartkloppingen en dat trekt niet weg ben bang dat die hem niet meer op pakt en dat de klachten blijven mijn lichaam pakt heel slecht op en dan vergeet ik hem terwijl ik in opbouw was :blush::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei karin123:

Zie de psychiater zegt het ook, vertrouw er maar op. Door zetten het trekt echt wel weer bij, je moet even weer wennen, de klachten zakken wel weer. Rustig aan. En niet weer vergeten:rose:

Ja meis ik hoop her echt maar had geen hartkloppingen en zweten en benauwd nee neem hem nu wel iedere keer weer in meis stom van mezelf meis :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...