karin123 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen karin en allemaal hoe heb je geslapen ik wel redelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zojuist zei Pluisje53: Goedemorgen karin en allemaal hoe heb je geslapen ik wel redelijk Karin ik zie licht flitsen ben zo bang ben overspannen vreseleke angsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 6 minuten geleden zei Wilhelmina: Karin ik zie licht flitsen ben zo bang ben overspannen vreseleke angsten Kan niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 uur geleden zei Wilhelmina: Karin ik zie licht flitsen ben zo bang ben overspannen vreseleke angsten Vreselijk meis ja die angsten zijn heel erg kun je maandag niet naar de huisarts toe met die angst wil dit is toch niet vol te houden zo sterkte wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 licht 1 uur geleden zei Wilhelmina: Karin ik zie licht flitsen ben zo bang ben overspannen vreseleke angsten flitsen zijn niet erg maar angsten wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) @Pluisje53hier goed geslapen kon alleen niet in slaap komen, daarna ging het goed. @Wilhelminaik heb gisteren wat geschreven voor jou: @Wilhelmina wat erg voor je, de meesten kennen dit hier meisje. Heb je een achtertuin? Dan zou je kunnen proberen daar even in te gaan zitten, kijken hoe dat gaat. Vechter zegt dat je geduld moet hebben. Ik weet het niet zeker want jij hebt ook een angststoornis. Zou het misschien toch wat zijn om aan de AD te gaan die de angst kan verlichten? Ik bedenk maar even wat hoor. Leven met angst is een hel. ik weet er alles van. Denk er maar eens over na als je wilt. Maar je kunt ook nog wachten natuurlijk tot het beter wordt, zoals Vechter zei. Maar Vechter heeft geen angststoornis dus weet niet wat voor hel dit is. Je hebt een angststoornis Wilhelmina net als Pluisje en ik en die gaat niet weg als je de pillen hebt afgebouwd, de pillen hebben dat een beetje onderdrukt en nu komt het weer heel erg naar boven, dat heb ik ook. Daarom ben ik aan de AD gegaan omdat ik iets moest. Wat Pluisje zei, ga maandag naar de dokter toe en vraag om hulp alsjebieft 14 augustus 2021 bewerkt door karin123 bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Dank je Bolletje. Jij ziet het dus ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 uur geleden zei karin123: @Pluisje53hier goed geslapen kon alleen niet in slaap komen, daarna ging het goed. @Wilhelminaik heb gisteren wat geschreven voor jou: @Wilhelmina wat erg voor je, de meesten kennen dit hier meisje. Heb je een achtertuin? Dan zou je kunnen proberen daar even in te gaan zitten, kijken hoe dat gaat. Vechter zegt dat je geduld moet hebben. Ik weet het niet zeker want jij hebt ook een angststoornis. Zou het misschien toch wat zijn om aan de AD te gaan die de angst kan verlichten? Ik bedenk maar even wat hoor. Leven met angst is een hel. ik weet er alles van. Denk er maar eens over na als je wilt. Maar je kunt ook nog wachten natuurlijk tot het beter wordt, zoals Vechter zei. Maar Vechter heeft geen angststoornis dus weet niet wat voor hel dit is. Je hebt een angststoornis Wilhelmina net als Pluisje en ik en die gaat niet weg als je de pillen hebt afgebouwd, de pillen hebben dat een beetje onderdrukt en nu komt het weer heel erg naar boven, dat heb ik ook. Daarom ben ik aan de AD gegaan omdat ik iets moest. Wat Pluisje zei, ga maandag naar de dokter toe en vraag om hulp alsjebieft @karin123, @Wilhelmina Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover. Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren. Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn. In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 41 minuten geleden zei karel12: @karin123, @Wilhelmina Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover. Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren. Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn. In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. Dat klopt karel het mag maar 6 weken hooguit gebruikt worden helaas ben ik ook het slachtoffer van de benzo bij mij komt de angst er door heen door de lorazepam de ad die ik nu opbouw moet dat tegen gaan houden maar heb veel last van de opbouw en dan nog de tolerantie voor de lorazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 2 uur geleden zei karin123: Dank je Bolletje. Jij ziet het dus ook zo. Karin ik heb nog steeds last van de middenrif met opbouwen en de benen moet ik door zetten of maar terug gaan naar 50 mg ik moet naar 100 maar krijg het niet voor ellaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 uur geleden zei karel12: @karin123, @Wilhelmina Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover. Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren. Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn. In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. Wilhelmina heeft heel lang over de afbouw gedaan wat een goede zaak is. Ik denk dat de Bromazepam toch de angststoornis al die jaren binnen de perken heeft kunnen houden. Wilhelmina gebruikte een behoorlijke dosis Bromazepam. Ik denk dat niet altijd tolerantie optreedt. Vaak hebben mensen het daarover maar laat ze maar eens staan die pammetjes dan kom je erachter wat er nog steeds onder zit. Ik heb jarenlang Oxazepam gebruikt, 20 jaar en ze deden nog steeds wat. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 @Pluisje ik zou ondanks alles toch doorzetten meer kan ik er niet van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 5 uur geleden zei karin123: @Pluisje ik zou ondanks alles toch doorzetten meer kan ik er niet van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ja ik probeer door te zetten ik heb nog een prometazine erbij met slapen mischien voel ik me daarom wel zo naar overdag die heb ik al vanaf april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden