Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER24-6-2021


Aanbevolen berichten

 

Goeie morgen allemaal,

God zij dank is het wat minder warm. Dus hebben we hopelijk wat beter kunnen slapen. W.b. de ademhaling, dat is nog steeds kluten hé? Het gaat echt over maar iedere dag dat het er nog is is een dag teveel.:heart: zeker als het je dag beheerst. Hebben jullie er meer last van als je een mondkapje op hebt of maakt dat niet veel uit. Nou sterkte voor vandaag maar weer.

Ik ga dadelijk weer naar de dagbesteding. Heerlijk aan de gang met schilderen. Weer heel veel zin in, zeker nu het niet zo warm meer is.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei karin123:

Beter he Bolletje dat het niet meer zo warm is. Veel plezier bij de dagbesteding.

Hoi Claudius, jij hier? Zit je ook aan de benzo?

@Pluisje53ik was gisteren vergeten te vragen hoe de omzetting naar Diazepam is gegaan?

Ze hebben de omzetting naar de diazepam in fase gedaan maar ik voel me slechter met de dia dan met de lorazepam vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hebben ze het wel goed aangepakt toch om het in fases te doen, zo hoort het ook. Ik had 15 mg Diazepam en 30 mg Oxazepam en die zijn omgezet naar 24 mg Diazepam dat was al veel te weinig. En ik slikte ze altijd in de morgen en daar werden ze allemaal gezet op de avond. Na drie dagen moest ik naar 18 mg Diazepam kon ook helemaal niet maar ik wist nog niets van de Asthon Manual. Diazepam deed ik het ook niet goed op, vind het een rare pam. Maar de omzetting is gedaan Pluisje. Je hebt niet meer zoveel gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...