Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23-06-2021


Lynn46

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Hopelijk slaapt iedereen wat beter nu het wat koeler is..

@bolletje, wat maak jij prachtige kunstwerken! 

Ik zit nog steeds met een zeer hoofd van de ingreep, maar verder alles oké en gelukkig heeft dat geen invloed gehad op mijn ontwenning. Ik ga nu verder met 0,05 naar beneden elke 2 weken, traag maar gestaag....

@Wilhelmina, hoe gaat het met jou? Ervaar je al wel eens een beter dagje?

Pluisje, valt het een beetje mee op de Paaz? Krijg je daar ook therapie? 

Karin, hoe gaat het met jou? 

En Vechter, kom jij hier af en toe nog piepen en gaat het nog steeds in opgaande lijn met jou? 

Een fijne dag iedereen, geniet van de koelte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal hallo Lynn 46 ik hoop dat je gauw genezen ben  soms voel ik verlichting maar ik voel wel dat mijn lichaam en geest nog moet genezen zo chaos in mijn hoofd  gevoelend weg door bromazepam ik huilde nooit in die 40 jaren nu kan ik wel huilen dat is beter nooit geen pillen meer je word er niet gelukkig van  ik wil leven  en genieten  ik wens jullie alle maal een fijne dag          liefs wil        :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het met jou redelijk gaat @Lynn46. Hier nog hetzelfde, hele ernstige burn out mede veroorzaakt door de GGZ, denk verkeerde diagnose. Fijn dat het wat koeler is nu maar er komt nog veel ellende aan, nog twee maanden. Fijn Wilhelmina dat je weer kunt huilen, dan kun je er wat uitgooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei karin123:

Fijn dat het met jou redelijk gaat @Lynn46. Hier nog hetzelfde, hele ernstige burn out mede veroorzaakt door de GGZ, denk verkeerde diagnose. Fijn dat het wat koeler is nu maar er komt nog veel ellende aan, nog twee maanden. Fijn Wilhelmina dat je weer kunt huilen, dan kun je er wat uitgooien.

Hallo Meisje er komt voor jou ook rust dit gaat voorbij heb geduld  rust veel dat heb je nodig en dat je nu eens goede hulp krijg               liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve allemaal hallo Lynn 46 ik hoop dat je gauw genezen ben  soms voel ik verlichting maar ik voel wel dat mijn lichaam en geest nog moet genezen zo chaos in mijn hoofd  gevoelend weg door bromazepam ik huilde nooit in die 40 jaren nu kan ik wel huilen dat is beter nooit geen pillen meer je word er niet gelukkig van  ik wil leven  en genieten  ik wens jullie alle maal een fijne dag          liefs wil        :heart:

Fijn dat er toch al kleine tekenen zijn van herstel, en huilen lucht zeker op en helpt om de spanning los te laten... Ik merk het trouwens wel aan je berichtjes, denk ik,  dat het toch allemaal iets minder heftig wordt voor je... volhouden, Wil! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei karin123:

Fijn dat het met jou redelijk gaat @Lynn46. Hier nog hetzelfde, hele ernstige burn out mede veroorzaakt door de GGZ, denk verkeerde diagnose. Fijn dat het wat koeler is nu maar er komt nog veel ellende aan, nog twee maanden. Fijn Wilhelmina dat je weer kunt huilen, dan kun je er wat uitgooien.

En gaat het een beetje beter nu je rustig aan kan doen en niets meer moet van GGZ? Krijg je een beetje rust in je hoofd? 

Ik kan me helemaal indenken dat je er geen hulp aan hebt gehad en dat ze halsstarrig vasthouden aan hun eigen gelijk zonder rekening te houden met war iemand zelf aangeeft... dat was bij mij ook het geval. Echt ontzettend sneu dat jij dan nog erger af bent. Maar ik denk dat een groot deel bij jou toch ook wel te maken heeft met het feit dat ze jou zo snelsnel van de medicatie hebben afgehaald. Dat zal sowieso wel heken met de tijd Ik hoop dat de rust je deugd doet en dat er goed voor je gezorgd wordt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lynn46ja is beter nu er minder aan mij getrokken wordt. Nu voel ik eindelijk hoe moe ik eigenlijk ben. Net wat je zegt, heb het gevoel gehad dat er niet naar mij werd geluisterd. Bij jou dus ook. Wil je vertellen hoe het bij jou ging? Die medicatie afbouw ging zeker veel te snel bij de opname om van de benzo's af te komen en dit jaar weer het zelfde geval. Ik heb ook jaren niet kunnen nadenken. En al die dingen die ik moest doen zette alleen maar mijn vlucht en vecht systeem aan en dat wil niet meer uit tot nu toe. Ik leef al jaren op adrenaline dus finaal over mijn grenzen gegaan. Er wordt goed voor mij gezorgd:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lynn46:

Goedemorgen allemaal! Hopelijk slaapt iedereen wat beter nu het wat koeler is..

@bolletje, wat maak jij prachtige kunstwerken! 

Ik zit nog steeds met een zeer hoofd van de ingreep, maar verder alles oké en gelukkig heeft dat geen invloed gehad op mijn ontwenning. Ik ga nu verder met 0,05 naar beneden elke 2 weken, traag maar gestaag....

@Wilhelmina, hoe gaat het met jou? Ervaar je al wel eens een beter dagje?

Pluisje, valt het een beetje mee op de Paaz? Krijg je daar ook therapie? 

Karin, hoe gaat het met jou? 

En Vechter, kom jij hier af en toe nog piepen en gaat het nog steeds in opgaande lijn met jou? 

Een fijne dag iedereen, geniet van de koelte!

Hallo allemaal ja het is te doen op de paaz ik ga vanavond over op 3.25 diazepam vindt het doodeng ik hoop dat die de ontrekking van de lorazepam tegen gaat houden ja ik krijg wel terapie maar heb al zoveel terapie gehad pff 

De angst komt er heel erg doorheen weer vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei karin123:

Fijn dat het met jou redelijk gaat @Lynn46. Hier nog hetzelfde, hele ernstige burn out mede veroorzaakt door de GGZ, denk verkeerde diagnose. Fijn dat het wat koeler is nu maar er komt nog veel ellende aan, nog twee maanden. Fijn Wilhelmina dat je weer kunt huilen, dan kun je er wat uitgooien.

Hoi karin hoe gaat het met je ademhaling 

Ja een zware burn out heb ik ook opgelopen naar bijna 3 jaar ellende 

Dat voel je behoorlijk hoor hoop dat venaflaxine wat gaat helpen bij je 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53ademhaling nog steeds hetzelfde en bij jou? Hoop ook dat de Venlafaxine iets meer gaat doen. Jij veel sterkte daar, er wordt iig op je gelet:rose:

O meis wat etg toch ja de ademhaling is iets beter ja dat hoop ik ook voor jou meis dankje wel ja de zorg is goed hier  sterkte meid :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2021 om 18:38 zei karin123:

@Lynn46ja is beter nu er minder aan mij getrokken wordt. Nu voel ik eindelijk hoe moe ik eigenlijk ben. Net wat je zegt, heb het gevoel gehad dat er niet naar mij werd geluisterd. Bij jou dus ook. Wil je vertellen hoe het bij jou ging? Die medicatie afbouw ging zeker veel te snel bij de opname om van de benzo's af te komen en dit jaar weer het zelfde geval. Ik heb ook jaren niet kunnen nadenken. En al die dingen die ik moest doen zette alleen maar mijn vlucht en vecht systeem aan en dat wil niet meer uit tot nu toe. Ik leef al jaren op adrenaline dus finaal over mijn grenzen gegaan. Er wordt goed voor mij gezorgd:rose:

Hey Karin, blij dat er goed voor je gezorgd wordt en dat je nu voor jezelf wat meer rust hebt kunnen creëren... Bij mij was het zo dat ik totaal ben gecrasht na die Cold Turkey van flurazepam, maar dat ik nergens werd geloofd dat dat door de medicatie kwam... het lag aan een burn-out volgens hen, of aan oude angsten die nu weer opspeelden, of aan mijn jeugd, of aan mijn coping mechanismen,... terwijl ik echt wel goed in mijn vel zat daarvoor en eigenlijk nooit eerder problemen had gehad, behalve dan slaapproblemen. En tuurlijk is er wel iets van aan, zo had ik inderdaad wel last van stress door het werk en ben ik best wel gevoelig voor angst (maar ik ben zelf altijd de confrontatie aangegaan met mijn angsten en heb in mijn leven al veel ondernomen wat stoerdere mensen niet zouden aandurven) Naar mijn gevoel was mijn brein echt compleet verstoord geraakt door die cold turkey. Toen ik nadien de Ashton manual las kon ik daar zoveel in herkennen, dat was echt geweldig om eindelijk in de medische wereld iets te lezen waarin ik erkenning vond voor mijn probleem. Ik heb dat ook gezegd aan alle hulpverleners, niemand kende die Manual en enkel mijn psycholoog toonde interesse. 

Ondertussen ga ik ook niet meer naar de psycholoog of de psychiater, heb niet het gevoel dat dat nog iets zou opleveren, ik heb zelf mijn leven weer in handen (en niet perse dankzij hen). Maar op de Paaz hebben ze wel goed voor me gezorgd en was ik ook wel blij met de therapie en sport als uitlaatklep en afleiding, in plaats van een godganse dag alleen thuis te zitten met die allesoverheersende angst en het gevoel dat je gek wordt.

En als ik lees hoe jij en ook Pluisje door de GGZ zo snel van de benzo (en ook van die olanzapine) zijn afgehaald, is dat evengoed een cold turkey en verwondert het me niets dat jullie daarvan door het lint zijn gegaan.

Ik vind het echt ongelofelijk dat die lui niet eens de moeite nemen om eens te luisteren naar hun patiënten, of om zo'n manual te lezen en hun idee misschien eens bij te stellen. Het zal zeker niet bij iedereen zo'n heftige reacties oproepen, maar het staat allemaal ook gewoon beschreven in de bijsluiter, dus hoe kan je dan doen alsof die medicatie er niets mee te maken heeft? Ik ben er wel door geraakt, maar ook met behulp van andere medicatie. Daarom ben ik nu echt super voorzichtig aan het afbouwen, ik wil dit echt niet meer meemaken! Ik doe al 2 maand over 0,25 mg, nog 2 maand te gaan en dan nog olanzapine en AD afbouwen...  

Heel veel succes Karin en volg je eigen intuïtie!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai @Lynn46voor al die medicatie voelde ik mij ook goed, had alleen Oxazepam al 20 jaar en dat ging goed tot de burn out kwam in 2014. Toen ben ik van 30 mg Oxa naar 10 mg gegaan en dat ging heel goed niks van gemerkt. In 2015 kwam de onrust weer maar geen angst en toen aan de AD gegaan en toen ging het mis. Mij op laten nemen op de PAAZ om van de pammetjes af te komen en daar kreeg ik nog meer AD en Seroquel erbij na 1 week was ik zo overprikkelt dat ik mijn man heb gevraagd me op te halen, ik trok het daar niet meer.

Een jaar later naar de crisis opvang op eigen verzoek omdat ik toen al aan 15 mg Diazepam zat en 10 mg Oxa plus 15 mg Mirtazapine. Daar hebben ze het dus helemaal bont gemaakt. Ik daar Olanzapine erbij. Ook weer totaal overprikkelt en doodmoe. Heb er 9 weken gezeten want ik wilde niet naar huis voordat ik van de pammen af was. Niet gelukt daar en kwam thuis met nog 8 mg Dia plus 15 mg Mirtazapine en 7,5 mg Olanzapine.

Ze konden een bom naast me neer doen vallen en ik had het nog niet in de gaten zo van de wereld was ik, totaal niet aanspreekbaar en helemaal in mezelf terug getrokken, kon niet meer denken en voelen. Dat is gebleven tot sinds kort en ik nu pas begrijp wat er allemaal is gebeurd. Ze zeiden bij de GGZ ook al dat ik net een zombie leek, totaal van de wereld en geen gevoel meer wat ik moest doen, leek of mijn bewustzijn weg was.

D0aar bij de opname ging mijn adrenaline al stromen tot en met nu en ik kan het niet stoppen. Na 2017 nog al die jaren getrek aan mij, drie keer per week iemand van de GGZ en ik werd er helemaal krankjorum van al die verplichtingen. Ik heb er vandaag ook 1 afgebeld. De Asthon hadden ze ook nog nooit van gehoord. Al die jaren zo depressief geweest en nog. Afgelopen vrijdag weer gebeld met de GGZ want ik ga er niet meer naar toe, dat weiger ik. En toen heb ik haar gezegd dat het waarschijnlijk al die jaren een burn out is geweest waar ik nog lang niet mee klaar was en toen zei ze dat staat niet in de DSM V en ik zei dat hoeft toch ook niet. Ze hebben me van allerlei stickers opgeplakt.

Hoeveel Olanzapine heb jij nog? En welke AD? Dank voor je verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2021 om 18:09 zei Lynn46:

En gaat het een beetje beter nu je rustig aan kan doen en niets meer moet van GGZ? Krijg je een beetje rust in je hoofd? 

Ik kan me helemaal indenken dat je er geen hulp aan hebt gehad en dat ze halsstarrig vasthouden aan hun eigen gelijk zonder rekening te houden met war iemand zelf aangeeft... dat was bij mij ook het geval. Echt ontzettend sneu dat jij dan nog erger af bent. Maar ik denk dat een groot deel bij jou toch ook wel te maken heeft met het feit dat ze jou zo snelsnel van de medicatie hebben afgehaald. Dat zal sowieso wel heken met de tijd Ik hoop dat de rust je deugd doet en dat er goed voor je gezorgd wordt. :rose:

Lieve Lynn 46 ben zo zenuwachtig komt donderdag een opticien voor een bril thuis ik durf niemand te ontvangen ik heb paniekaanvallen zo erg nooit gehad wat moet ik doen  lisfs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Lynn 46 ben zo zenuwachtig komt donderdag een opticien voor een bril thuis ik durf niemand te ontvangen ik heb paniekaanvallen zo erg nooit gehad wat moet ik doen  lisfs wil   :heart:

Hey Wil, ik weet dat jij dat wel kan, hoor! Je overwint je angsten elke dag als je met je hondje gaat wandelen, en dat is helemaal hetzelfde, want ook nu kan er je helemaal niets gebeuren... Maar je kan ook vragen aan je zoon of een goede buur of die erbij kan zijn als je het veel te spannend vindt... of een afspraak maken om samen met je zoon naar de opticien te gaan? 

Heel veel sterkte en Wil, jij kan dit echt! :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2021 om 11:04 zei karin123:

Hai @Lynn46voor al die medicatie voelde ik mij ook goed, had alleen Oxazepam al 20 jaar en dat ging goed tot de burn out kwam in 2014. Toen ben ik van 30 mg Oxa naar 10 mg gegaan en dat ging heel goed niks van gemerkt. In 2015 kwam de onrust weer maar geen angst en toen aan de AD gegaan en toen ging het mis. Mij op laten nemen op de PAAZ om van de pammetjes af te komen en daar kreeg ik nog meer AD en Seroquel erbij na 1 week was ik zo overprikkelt dat ik mijn man heb gevraagd me op te halen, ik trok het daar niet meer.

Een jaar later naar de crisis opvang op eigen verzoek omdat ik toen al aan 15 mg Diazepam zat en 10 mg Oxa plus 15 mg Mirtazapine. Daar hebben ze het dus helemaal bont gemaakt. Ik daar Olanzapine erbij. Ook weer totaal overprikkelt en doodmoe. Heb er 9 weken gezeten want ik wilde niet naar huis voordat ik van de pammen af was. Niet gelukt daar en kwam thuis met nog 8 mg Dia plus 15 mg Mirtazapine en 7,5 mg Olanzapine.

Ze konden een bom naast me neer doen vallen en ik had het nog niet in de gaten zo van de wereld was ik, totaal niet aanspreekbaar en helemaal in mezelf terug getrokken, kon niet meer denken en voelen. Dat is gebleven tot sinds kort en ik nu pas begrijp wat er allemaal is gebeurd. Ze zeiden bij de GGZ ook al dat ik net een zombie leek, totaal van de wereld en geen gevoel meer wat ik moest doen, leek of mijn bewustzijn weg was.

D0aar bij de opname ging mijn adrenaline al stromen tot en met nu en ik kan het niet stoppen. Na 2017 nog al die jaren getrek aan mij, drie keer per week iemand van de GGZ en ik werd er helemaal krankjorum van al die verplichtingen. Ik heb er vandaag ook 1 afgebeld. De Asthon hadden ze ook nog nooit van gehoord. Al die jaren zo depressief geweest en nog. Afgelopen vrijdag weer gebeld met de GGZ want ik ga er niet meer naar toe, dat weiger ik. En toen heb ik haar gezegd dat het waarschijnlijk al die jaren een burn out is geweest waar ik nog lang niet mee klaar was en toen zei ze dat staat niet in de DSM V en ik zei dat hoeft toch ook niet. Ze hebben me van allerlei stickers opgeplakt.

Hoeveel Olanzapine heb jij nog? En welke AD? Dank voor je verhaal.

Wow, Karin, wat een verhaal!

Echt erg hoe ze met medicatie naar je hoofd smijten en dan ook absoluut niet weten hoe ze je daar weer af moeten halen, dat moet dan ook maar weer snelsnel... Al zoveel jaren dat je die strijd voert, niet moeilijk dat je helemaal uitgeput bent...

Ik heb zelf tijdens de opname Lorazepam gekregen (ik mocht tot 4 mg per dag nemen  maar heb gelukkig nooit meer dan 1 mg genomen). Daarbij ook  5 mg Olanzapine om te slapen,  ik heb dat zelf heel snel afgebouwd naar 1,25 (kwart tabletje Zyprexa, dat is hetzelfde als Olanzapine), maar dat laatste kwartje moet er nog af. En ik heb ook tijdens de opname 20 mg fluoxetine als AD gekregen. Dat hielp eerst ook niet, in plaats van paniekgolven had ik dan eerst continu angst en extreme spanning in mijn lijf... Dat heeft toch wel zeker 10 weken geduurd voor het echt aansloeg, maar toen hielp het wel.

Maar nu ik wat meer weet over die ontwenning zou het evengoed kunnen dat ik tegen die tijd zonder al die bijkomende medicatie ook vanzelf beter was geworden... maar goed, ik was op dat moment echt wanhopig en blij met de geboden hulp. Alleen moet ik er nu weer vanaf...

Heb jij dat trouwens ook dat je veel bent bijgekomen van die medicatie? Ik ben bijna 15 kg bijgekomen! (Ik was ervoor door de ontwenning wel 10 kg afgevallen, dus al bij al maar 5 kg bijgekomen tot nu toe, maar heb het gevoel dat er elke dag weer wat bijkomt..) 

Ik heb tijdens de opname ook veel therapie gehad, op zich best wel zinvol maar hielp me niet echt tegen mijn angsten... En ik werd er ook wat opstandig van, vooral omdat ze zo hardnekkig weigerden te erkennen dat de cold turkey de oorzaak was van mijn crash. Ik probeer ondertussen mijn heil te zoeken in mindfullness en yoga, heb je dat ooit al geprobeerd ? Misschien niet meteen voor nu, maar kan je eens proberen als de scherpste kantjes eraf zijn om jezelf weer wat tot rust te brengen. Bij mij helpt dat wel een beetje als ik voel dat ik weer heel erg onder spanning sta van de afbouw. 

Nog heel veel sterkte!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lynn46:

Hey Wil, ik weet dat jij dat wel kan, hoor! Je overwint je angsten elke dag als je met je hondje gaat wandelen, en dat is helemaal hetzelfde, want ook nu kan er je helemaal niets gebeuren... Maar je kan ook vragen aan je zoon of een goede buur of die erbij kan zijn als je het veel te spannend vindt... of een afspraak maken om samen met je zoon naar de opticien te gaan? 

Heel veel sterkte en Wil, jij kan dit echt! :heart:

 

Lieve Lynn 46 Dank je wel mijn zoon is er bij gelukkig erg al die angsten ik durf al dagen niet naar buiten ik heb zoveel prikkels de 0pticien komt thuis nu kan ik mensen niet ontvangen ik heb geen mensen angst hoor maar die vreselijke angsten maken je dol gisteravond had ik visite kan er niet meer tegen nu nog last van op van de zenuwen  ik ben helemaal van de pillen af zou ik nu nog last hebben van afbouwen ben ongeveer 2 maanden zonder pillen         liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lynn46dan kan de Venlafaxine bij mij ook nog beter gaan werken omdat jij zegt dat het bij jou tien weken heeft geduurd. Ik ben van de Olanzapine ook 15 bijgekomen en dat ging er later weer deels af. Nu met de Venlafaxine word ik weer dikker geloof ik. De therapie die ik heb gekregen bij de GGZ hielp ook geen donder. Ik heb alles gedaan wat ze zeiden maar het hielp niet. Ik heb ontspanningsoefeningen gedaan maar dat hielp ook niet als ik klaar was stond ik gelijk weer in de paniek stand.

Jij ook veel sterkte:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Lynn 46 Dank je wel mijn zoon is er bij gelukkig erg al die angsten ik durf al dagen niet naar buiten ik heb zoveel prikkels de 0pticien komt thuis nu kan ik mensen niet ontvangen ik heb geen mensen angst hoor maar die vreselijke angsten maken je dol gisteravond had ik visite kan er niet meer tegen nu nog last van op van de zenuwen  ik ben helemaal van de pillen af zou ik nu nog last hebben van afbouwen ben ongeveer 2 maanden zonder pillen         liefs wil  :heart:

Hey Wil, bij mij heeft het nog wel een tijdje geduurd, zelfs een 4-tal maanden, voor die angst was geminderd, maar ik had niet afgebouwd en was ineens gestopt, ik denk dat het minder lang zou moeten duren als je langzaam afgebouwd hebt. Ik heb ook een AD gekregen en die heeft me wel geholpen. Heb jij al overwogen om een AD te nemen of wil je absoluut geen pillen meer? Kan je voor jezelf een beetje afleiding vinden? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Lynn 46 Dank je wel mijn zoon is er bij gelukkig erg al die angsten ik durf al dagen niet naar buiten ik heb zoveel prikkels de 0pticien komt thuis nu kan ik mensen niet ontvangen ik heb geen mensen angst hoor maar die vreselijke angsten maken je dol gisteravond had ik visite kan er niet meer tegen nu nog last van op van de zenuwen  ik ben helemaal van de pillen af zou ik nu nog last hebben van afbouwen ben ongeveer 2 maanden zonder pillen         liefs wil  :heart:

Lieve  Lynn ik ben net thuis van het hondje uitgelaten  nou ik ben niet flauwgevallen  liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Lynn 46 Dank je wel mijn zoon is er bij gelukkig erg al die angsten ik durf al dagen niet naar buiten ik heb zoveel prikkels de 0pticien komt thuis nu kan ik mensen niet ontvangen ik heb geen mensen angst hoor maar die vreselijke angsten maken je dol gisteravond had ik visite kan er niet meer tegen nu nog last van op van de zenuwen  ik ben helemaal van de pillen af zou ik nu nog last hebben van afbouwen ben ongeveer 2 maanden zonder pillen         liefs wil  :heart:

Het is helaas niet zo dat je je beter voelt zonder medicijnen want je zenuwstelsel moet het nu helemaal zelf doen en dat duurt lang. Toch zal je merken dat je steeds betere periodes krijgt en langzaam maar zeker ga je je steeds beter voelen. Helaas wel regelmatig een terugval maar weet dat dat ook over gaat. 

Heel veel sterkte en beterschap! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...