Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23-06-2021


Lynn46

Aanbevolen berichten

Op 30-6-2021 om 15:28 zei Wilhelmina:

Lieve  Lynn ik ben net thuis van het hondje uitgelaten  nou ik ben niet flauwgevallen  liefs wil   :heart:

En Wil, hoe ging het vandaag met je afspraak met de opticien? Lukte het een beetje? En staat er binnenkort een nieuwe bril op je neus? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Lynn46:

En Wil, hoe ging het vandaag met je afspraak met de opticien? Lukte het een beetje? En staat er binnenkort een nieuwe bril op je neus? ;)

Hallo Lynn 46 ging best wel goed over 2 weken komt de opticien mijn bril thuis brengen ik heb Gaba gekocht ik hoop dat ze helpen ik neem nooit geen piillen meer want ik heb ze 45 jaar gebruikt  dokters hebben me nooit verteld het gevaar van medicijnen nu moet ik genezen dat zal wel lang duren maar ik wil beter worden  liefs  wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lynn 46 ging best wel goed over 2 weken komt de opticien mijn bril thuis brengen ik heb Gaba gekocht ik hoop dat ze helpen ik neem nooit geen piillen meer want ik heb ze 45 jaar gebruikt  dokters hebben me nooit verteld het gevaar van medicijnen nu moet ik genezen dat zal wel lang duren maar ik wil beter worden  liefs  wil   :heart:

Hallo Wil, wat goed van je, dat de opticien is geweest en dat je je hondje weer hebt uitgelaten! Kleine stapjes, grote overwinningen.. 

En begrijp ik helemaal, hoor, dat je niet meer aan de pillen wilt. Genezen zal je sowieso! Dat zal inderdaad tijd vragen, maar op een dag merk je dat je leven veel minder beheerst wordt door die ontwenningsverschijnselen en die angst, en nog later merk je dat je weer kan genieten van het leven... alsof de hemel opentrekt! Maar wat is die Gaba eigenlijk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lynn ik heb  weer de hond uigelaten ik was zo nerveus ik ril nog van angst maar toch gedaan vanavond boodschappen doen op de boerderij met mijn zoon ik ben zo bang  het moet lukken heb een raar gevoel mijn hooft zo zwaar duizelig  vervelende klachten  ik ga even rusten   fijne dag    liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-7-2021 om 15:51 zei Wilhelmina:

Hallo Lynn ik heb  weer de hond uigelaten ik was zo nerveus ik ril nog van angst maar toch gedaan vanavond boodschappen doen op de boerderij met mijn zoon ik ben zo bang  het moet lukken heb een raar gevoel mijn hooft zo zwaar duizelig  vervelende klachten  ik ga even rusten   fijne dag    liefs wil  :heart:

Hey Wil, 

Moed houden, je komt erdoor en elk stapje dat je buiten zet met je hondje of naar de boerderij is een stapje dichter bij je genezing,  dus goed bezig!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...