Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @Unteahuga eentje. Dat is teveel en veel te weinig tegelijk. Maar ik vind het knap dat je het bij die ene hebt weten te houden. Heb je een plan voor de komende dagen hoe je het vol kunt houden zonder drank? Tot de hulp bereikbaar is? Gezever staat voor de stukken tekst vol onzin tussendoor, er wordt hier natuurlijk niet alleen serieus gepraat. En de grapjes, tja, persoonlijk ben ik voor humor om mensen wat op te vrolijken en af te leiden van de behoefte aan drank. Sorry voor de bijnaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 13 minuten geleden zei Quinn: @Unteahuga eentje. Dat is teveel en veel te weinig tegelijk. Dit is essentieel. Je moet van de afhankelijkheid af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Het voelde inderdaad niet helemaal goed die grapjes, daarom logde ik gisteren nog even in. Ik vergeet wel eens hoe het is om ergens nieuw te zijn. Waarom dat ene biertje? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Misschien leuk om te weten, dagelijkse digitale huiskamer: Altijd wel iemand aanwezig om mee te prate. Of te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Hi, hoe gaat het met je? Al onderweg naar het moederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden