Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 @Bor gehehe in dezelfde seconde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 17 minuten geleden zei Vocatus: Ik begrijp dit soort paden nooit Kohtje haha. ik begrijp ze wel maar doe ze nooit, haha. ja, ooit een keer met m'n toenmalige wederhelft met de rugzak in zweden, veertig jaar geleden. eend in een dorpje geparkeerd, rugzakken op en anderhalve week lopen. toen met de bus terug... dat was in een tijd dat ik het openbaar vervoer nog begreep. gewoon kaartje kopen bij de chauffeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 1 minuut geleden zei Bor: Of overnachten en morgen verder. Of kan dat niet? niet als je slecht slaapt. kun je beter doorlopen. mits er geen avondklok geldt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 we dwalen af.. afdwalen kan de mooiste wandelingen opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 5 uur geleden zei Vocatus: Ja klopt. Ik vind Friesland de mooiste provincie van nederland... Zo. Die staat. @Quinn Ik dacht dat ik hier vrienden had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 @Bor verdwaald op het water, het moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 15 minuten geleden zei Quinn: Ik dacht dat ik hier vrienden had.... Zeker. Bob en jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Zeker. Bob en jane Dat is waar Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjir Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) https://www.dmff.eu/events/seven-summits/ hier staan de verkorte wandelingen.maar als je het boek koopt heb je met alle zeven aaneengesloten route’s een wandeling van 100km (ivm corona zijn de b&b’s dicht dus is dat lastiger) afwisselender vind je het denk ik niet in nl. 10 maart 2021 bewerkt door Sjir Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden