bumperjim Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 12 uur geleden zei Harp: Fijn @Lika! Ik heb ook gelopen, maar ik tel de kilometers en niet de stappen. Nou ja, een app telt die voor mij. 15 km vandaag. Geen idee hoeveel stappen dat is. Maar jij wint hoor, want ik heb niet gezogen, gefietst en ben al helemaal geen eind weg geweest met de auto want die heb ik niet. @Jannigjehier ook heel veel mensen op racefietsen, vooral in groepen (die soms wel zelfmoordpelotons lijken, jeetje wat een risico's nemen ze). Geen enkele motor gezien. Gelukkig maar, die herriedingen kan ik missen als kiespijn. Is je stemming inmiddels boven het nulpunt? Ik hoop het! Het was fijn om een keer weer langs beide kanten van de (niet het) IJ te lopen, maar volgende keer kies ik weer een rustiger route. Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk mensen zien tijdens het wandelen. Andere rivier hier maar zelfde problemen sinds dat ze de paadjes langs de rivier hebben geasfalteerd en bordjes erbij gezet. Vooral omdat ik mn hond graag laat loslopen. Er is een afdoende oplossing en die heet 7 uur 's ochtends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 2 uur geleden zei bumperjim: Er is een afdoende oplossing en die heet 7 uur 's ochtends Maar dat is midden in de nacht voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Voor mij ook, hooguit tijd voor de 1e plaspauze en dan weer even extra genieten van mn warme bedje. Als ik de vroege vogels wel eens lees, zoals Adri dan ben ik extra blij met single zijn, al mis ik soms wel dat bakje koffie op bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 En dan te bedenken dat ik vroeger een ochtendmens was, het kan verkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 ik ook soms gingen we om 7 uur al op de fiets naar het zwembad en tegen warm-eten tijd weer thuis those were the days Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden