Spring naar bijdragen

Za 20 feb 21


bumperjim

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Harp:

Fijn @Lika! Ik heb ook gelopen, maar ik tel de kilometers en niet de stappen. Nou ja, een app telt die voor mij. 15 km vandaag. Geen idee hoeveel stappen dat is. Maar jij wint hoor, want ik heb niet gezogen, gefietst en ben al helemaal geen eind weg geweest met de auto want die heb ik niet.

@Jannigjehier ook heel veel mensen op racefietsen, vooral in groepen (die soms wel zelfmoordpelotons lijken, jeetje wat een risico's nemen ze). Geen enkele motor gezien. Gelukkig maar, die herriedingen kan ik missen als kiespijn. Is je stemming inmiddels boven het nulpunt? Ik hoop het!

Het was fijn om een keer weer langs beide kanten van de (niet het) IJ te lopen, maar volgende keer kies ik weer een rustiger route. Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk mensen zien tijdens het wandelen.

Andere rivier hier maar zelfde problemen sinds dat ze de paadjes langs de rivier hebben geasfalteerd en bordjes erbij gezet. Vooral omdat ik mn hond graag laat loslopen. Er is een afdoende oplossing en die heet 7 uur 's ochtends :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...